Το Violife, σε συνεργασία με την Quantis, συμβουλευτική εταιρεία σε θέματα βιωσιμότητας, διεξήγαγε μελέτη με βάση τους υπολογισμούς της οποίας προκύπτει ότι τα προϊόντα Violife έχουν 50% μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα σε σχέση με τα γαλακτοκομικά τυριά. Η ολοκληρωμένη αξιολόγηση του κύκλου ζωής των προϊόντων Violife, υπολογίζει τον συνολικό περιβαλλοντικό αντίκτυπό τους, επισημαίνοντας τη σημασία της «αλλαγής» με την επιλογή φυτικών προϊόντων εναλλακτικών του τυριού αντί των αντίστοιχων γαλακτοκομικών.
Ως αποτέλεσμα αυτών των ευρημάτων, η νέα καμπάνια του Violife «ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΤΥΡΙ ΣΟΥ, ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ», μας προτρέπει να κάνουμε σήμερα την «αλλαγή», επιλέγοντας φυτικά προϊόντα ενναλακτικά του τυριού έναντι των παραδοσιακών γαλακτοκομικών προϊόντων, ακόμα και μόνο σε ορισμένα γεύματα, μειώνοντας έτσι το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα.
Η καμπάνια επικοινωνίας του Violife εμπνέει τους καταναλωτές να εντάξουν τα προϊόντα Violife αντί των γαλακτοκομικών σε καθημερινές γευστικές συνήθειές τους, όπως με ένα γεύμα εκτός σπιτιού με ένα σνακ στον κινηματογράφο, αλλά και με ένα γεύμα που μαγειρεύεται στο σπίτι. Έτσι, αντικαθιστώντας τη λέξη ‘’cheese’’, δηλαδή τυρί με τη λέξη ‘’change’’, δηλαδή αλλαγή, αναδημιουργεί κλασικά και νόστιμα γεύματα που έχουν βάση το τυρί και προτείνει το ‘’Change Burger”, το “Nachos N’ Change” και το “Changecake”, καταρρίπτοντας τον μύθο ότι τα φυτικά ή vegan τρόφιμα δεν έχουν καλή γεύση και αναδεικνύοντας, παράλληλα, ότι δε χρειάζεται να είσαι vegan, για να κάνεις τη διαφορά!
Η Jane Πετροπάκη, Marketing Manager της Upfiield Hellas δήλωσε σχετικά: «Οι τροφές που καταναλώνουμε, συμβάλλουν περίπου στο 25% του συνολικού CO2 που εκπέμπεται παγκοσμίως σε ετήσια βάση. Το Violife επιθυμεί να δείξει σε όλους πως οι διατροφικές μας επιλογές μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στην προστασία του πλανήτη, αρχίζοντας από την απλή αντικατάσταση του γαλακτοκομικού τυριού ακόμα κι αν κάποιος δεν είναι vegan. Έχοντας μια βραβευμένη ευρεία γκάμα φυτικών προϊόντων εναλλακτικών του τυριού, οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν τις συνταγές που αγαπούν χωρίς να στερηθούν τη γεύση και την απόδοση του παραδοσιακού τυριού. Σας καλούμε, λοιπόν, όλους να ‘’αλλάξετε’’ το τυρί σας για να ‘’αλλάξετε’’ τον πλανήτη μας!».
Ως επίσημος χορηγός του Veganuary, το Violife ενθαρρύνει, επίσης, τους καταναλωτές να εγγραφούν στην πλατφόρμα του Veguanuary, συμμετέχοντας στη δράση για τη φύτευση 10.000 δέντρων. Για κάθε πέντε vegan γεύματα που καταχωρούνται, το Violife θα φυτεύει ένα δέντρο. Σε συνεργασία με το One Tree Planted, όσοι θέλουν να υποστηρίξουν αυτόν τον στόχο, θα μπορούν να επισκέπτονται τον ιστότοπο του Violife από την 1η Ιανουαρίου 2022, για να υποβάλουν τον αριθμό των γευμάτων τους.
Η Toni Vernelli, International Head of Comms and Marketing του Veganuary σχολίασε: «Τα ευρήματα της έρευνας παρουσιάζουν τα πλεονεκτήματα της υιοθέτησης μιας vegan διατροφής στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Χάρη σε καινοτόμα brand, όπως το Violife, κανένας δε θα χρειαστεί να κάνει εκπτώσεις στη γεύση και την ευκολία, όταν επιλέγει προϊόντα που έχουν θετικό αντίκτυπο στην κλιματική αλλαγή».
Η ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας ξεκίνησε να προβάλλεται σε ολόκληρο τον κόσμο την 1η Ιανουαρίου 2022 και θα προωθηθεί μέσω social και digital media, εκστρατείες PR και influencers.