Publicis Groupe: Αγκαλιάζει την ισότητα των Φύλων κατά την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Το Publicis Groupe Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (CEE) ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη μιας πρωτοβουλίας, σε συμφωνία με το θέμα της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας, για να αγκαλιάσει την ισότητα των φύλων. Καθοδηγούμενη από μία αποστολή με τρεις βασικές δράσεις που την υποστηρίζουν, η ετήσια πρωτοβουλία θα ξεκινήσει στα γραφεία του Publicis Groupe σε όλη την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Φέτος, το θέμα της εκστρατείας #EmbraceEquity για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (IWD) ενισχύει το μήνυμα ότι η ισότητα των φύλων είναι ανάγκη και όχι παραχώρηση. Η εστίαση στην ισότητα των φύλων πρέπει να αποτελεί μέρος του DNA κάθε κοινωνίας και η σημασία της κατανόησης της διαφοράς μεταξύ δικαιοσύνης και ισότητας. Η εκστρατεία IWD 2023 στοχεύει να ακουστεί «Γιατί δεν αρκούν οι ίσες ευκαιρίες».

Με τη σειρά της και καθοδηγούμενη από τη φετινή εκστρατεία της IWD, η πρωτοβουλία του Publicis Groupe CEE θα επικεντρωθεί στην αποστολή να «δημιουργήσει χώρους εργασίας, όπου ευδοκιμούν οι καριέρες των γυναικών», αναπτύσσοντας μια κουλτούρα εργασίας χωρίς αποκλεισμούς, όπου οι καριέρες των γυναικών μπορούν να ανθίσουν και τα επιτεύγματά τους να αναγνωρίζονται. Αυτή η αποστολή θα υποστηριχθεί από τρεις βασικές δράσεις:

  1. Συνειδητοποίηση (Δικαιοσύνη VS Ισότητα) – Για να επιβεβαιώσει ότι η κοινότητα του Publicis Groupe CEE κατανοεί τη διαφορά μεταξύ δικαιοσύνης και ισότητας, γιατί οι ίσες ευκαιρίες δεν είναι πλέον αρκετές και γιατί είναι σημαντικό να το κατανοήσουμε, να το αναγνωρίσουμε και να το εκτιμήσουμε.
  2. Εκπαίδευση – Για να αξιοποιήσει τα ερευνητικά προγράμματα «Lean in» της IWD, ώστε να ενδυναμώσει όλες τις ομάδες με τη γνώση και την τεχνογνωσία να δημιουργήσουν κουλτούρα στο χώρο εργασίας, χωρίς αποκλεισμούς και να συνδέσουν τις γυναίκες με την καθοδήγηση και τους μέντορες που χρειάζονται για να επιτύχουν τους στόχους τους.
  3. Ανάλυση & Δράση – Για να γίνει μια εσωτερική ανάλυση του χάσματος αμοιβών μεταξύ των δύο φύλων του Publicis Groupe CEE, σε σχέση με το μισθολογικό χάσμα μεταξύ των φύλων σε κάθε αγορά, ώστε να διαμορφωθεί ένα σχέδιο δράσης και ένας οδικός χάρτης για βελτίωση και απτή πρόοδο προς τη σωστή κατεύθυνση.

«Τα τελευταία δύο χρόνια από τότε που ιδρύθηκε το Publicis Groupe CEE, καταβάλαμε συνειδητές προσπάθειες να κινήσουμε τα πράγματα προς τη σωστή κατεύθυνση, για τις γυναίκες ηγέτες, τα γυναικεία ταλέντα μας και γενικότερα για να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον πιο περιεκτικό, ποικιλόμορφο και δίκαιο συνολικά. Αν και είμαι στην ευχάριστη θέση να πω, ότι σήμερα έχουμε ισχυρή γυναικεία ηγεσία και ένα ισχυρό σύνολο γυναικείων ταλέντων στις ομάδες μας, έχουμε επίγνωση ότι πρέπει να γίνουν περισσότερα για τις γυναίκες και άλλες περιθωριοποιημένες κοινότητες. Με αυτή τη νέα πρωτοβουλία ελπίζουμε να κάνουμε ένα μεγάλο βήμα προς τη δημιουργία μιας κουλτούρας και περιβάλλοντος που επιτρέπει και ενδυναμώνει όλο μας το ταλέντο και αυτή θα είναι μόνο η αρχή αυτού που ελπίζουμε να πετύχουμε τις επόμενες ημέρες και χρόνια», δήλωσε ο Tomas Lauko, Διευθύνων Σύμβουλος, Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης.