ΑΒ Βασιλόπουλος: «52 Εβδομάδες – 52 Δράσεις σίτισης»

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκινάει μία από τις μεγαλύτερες πανελλαδικές δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας,δημιουργώντας μία μεγάλη αλυσίδα αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας,από τη μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη, με τον τίτλο «52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα». Με το βλέμμα στραμμένο στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά χιλιάδες συνάνθρωποί μας σε όλη τη χώρα, η ΑΒ αποφάσισε να προχωρήσει στην υλοποίηση ενός μεγάλου και οργανωμένου προγράμματος με στόχο μέσα από δράσεις σίτισης και φροντίδας να δημιουργηθούν αληθινά χαμόγελα και ελπίδα. Σύμμαχος σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία είναι η Αστική Μη  Κυβερνητική  Εταιρεία «Μπορούμε» και όραμα της ΑΒ είναι η αλυσίδα που θα δημιουργείται βδομάδα με βδομάδα να γίνει τόσο μεγάλη και ισχυρή, ώστε κανένας άνθρωπος να μη στερείται το πιο βασικό και αυτονόητο αγαθό: την τροφή.

Μήνυμα αισιοδοξίας

Η ενέργεια ξεκίνησε από την Αττική στις 30 Σεπτεμβρίου και για τις επόμενες 52 βδομάδες θα μεγαλώνει,  προχωρώντας σε μία νέα περιοχή κάθε εβδομάδα. Σκοπός της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι να υποστηρίξει οικονομικά 52 δράσεις σίτισης ανά τη χώρα, προκειμένου να μεταφέρει ένα μήνυμα αισιοδοξίας και αλληλεγγύης, σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Το κάλεσμα στους καταναλωτές

Ταυτόχρονα, η ΑΒ Βασιλόπουλος καλεί όλους τους καταναλωτές να  γίνουν κρίκοι αυτής της αλυσίδας, αναζητώντας στα καταστήματά της τα «προϊόντα αλληλεγγύης » με την ειδική σήμανση « 52 εβδομάδες» και ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την πρωτοβουλία. Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από τις πωλήσεις θα  προστεθούν στο ήδη μεγάλο ποσό που θα διαθέσει η ΑΒ για τις δράσεις σίτισης και φροντίδας σε κάθε περιοχή. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να συγκεντρώνουν τρόφιμα στους ειδικά διαμορφωμένους  κάδους εντός των καταστημάτων ΑΒ για να ενισχύουν τη δράση σίτισης και φροντίδας στην περιοχή τους.

Η «Αλυσίδα Ευθύνης» της ΑΒ Βασιλόπουλος

Αξίζει να σημειωθεί πως η Εταιρική Υπευθυνότητα είναι βασικός πυλώνας των δραστηριοτήτων της ΑΒ Βασιλόπουλος και υπό το διακριτικό τίτλο «Αλυσίδα Ευθύνης» εκφράζει τη δέσμευσή της για τη στήριξη των καταναλωτών, της ελληνικής αγοράς, της τοπικής κοινωνίας, καθώς και για την προστασία του περιβάλλοντος. Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία έχει υλοποιήσει μία σειρά ενεργειών για τη στήριξη του Έλληνα καταναλωτή, όπως τα προγράμματα ΦΘΗΝΟ ΠΟΛΥ και ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΙΜΩΝ, προκειμένου να τον βοηθήσει να ανταποκριθεί στη σημερινή δύσκολη κατάσταση, όποιο κι αν είναι το πορτοφόλι του. Επίσης, μέσα από τις σειρές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της ΑΒ έχει δημιουργήσει ένα πολυεπίπεδο τιμών σε μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων που διαθέτει η αλυσίδα, γεγονός το οποίο επίσης βοηθά τους πελάτες της στις αγορές τους. Ταυτόχρονα, μέλημα της ΑΒ είναι να διατηρεί πάντα την ποιότητα των προϊόντων που προσφέρει σε υψηλά επίπεδα, ώστε ο καταναλωτής να είναι πάντα ικανοποιημένος και σίγουρος για την προτίμηση των καταστημάτων της αλυσίδας. Το ίδιο βάρος δίνεται και στην υποστήριξη των Ελλήνων προμηθευτών, τους οποίους όχι μόνο εκπαιδεύει στα υψηλότερα ποιοτικά στάνταρ μέσω συστημάτων όπως η «Αγροδιασφάλιση», αλλά και των οποίων τα προϊόντα προωθεί στα καταστήματά της και στο εξωτερικό. Ακόμη η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποιεί την «Ημέρα Εθελοντισμού», έναν ετήσιο θεσμό όπου τα καταστήματα της αλυσίδας σε όλη τη χώρα συνεργάζονται με τοπικούς φορείς και ΜΚΟ, υλοποιώντας πάνω από 100 δράσεις με τη συμμετοχή περισσότερων των 3.000 εθελοντών. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως τον περασμένο Δεκέμβριο η αλυσίδα βοήθησε, σε συνεργασία με τον ΜΚΟ «Μπορούμε», 3.000 άπορες οικογένειες σε όλη την Ελλάδα, «στρώνοντάς τους το χριστουγεννιάτικο τραπέζι». Επιπρόσθετα, θα πρέπει να σημειωθεί η συνεχής προσφορά μεγάλου όγκου προϊόντων διατροφής επί 16 συναπτά έτη στην Ελληνική Τράπεζα Τροφίμων την οποία ίδρυσε ο Γεράσιμος Βασιλόπουλος, καθώς και το γεγονός ότι η αλυσίδα αναλαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες για το ανθρώπινο δυναμικό της με ειδικές παροχές, όπως: έκπτωση αγορών από τα καταστήματα της εταιρείας, δωροεπιταγές για τα Χριστούγεννα και το Πάσχα,δωρεάν κατασκηνωτικό πρόγραμμα για τα παιδιά των εργαζομένων κ.ά.». Τέλος, σε ό,τι αφορά στο περιβάλλον, «εκτός από το Ατομικό Σύστημα Ανακύκλωσης που έχει παρουσιάσει από το 2004, στα καταστήματα και τις εγκαταστάσεις της φροντίζει συνεχώς να πραγματοποιεί βελτιώσεις και επενδύσεις, καθώς και να υιοθετεί τακτικές που θα μειώσουν την ενεργειακή κατανάλωση και θα επιβαρύνουν το περιβάλλον όσο το δυνατόν λιγότερο. Περισσότερες πληροφορίες για την ενέργεια μπορείτε να  βρείτε στην ιστοσελίδα της εταιρείας (www.ab.gr) και τη σελίδα της ΑΒ στο facebook (/ab.vassilopoulos.sa)

*Αναδημοσίευση από το τεύχος 43 του περιοδικού CSR Review