UNICEF: Εκστρατεία για τα Δικαιώματα των Παιδιών

Η Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού είναι φέτος αφιερωμένη στην καταπολέμηση της βίας κατά των παιδιών. Σε όλο τον κόσμο διοργανώνονται εκδηλώσεις και καμπάνιες με στόχο την ευαισθητοποίηση απέναντι σε κάθε μορφή βίας κατά των παιδιών – ορατή και αόρατη – και την ανάληψη δράσεων ώστε να μπει ένα τέλος στο απαράδεκτο αυτό φαινόμενο.

Στο πλαίσιο αυτό, η UNICEF στην Ελλάδα πραγματοποίησε μεγάλη εκστρατεία μέσα από το πανελλήνιο βραβευμένο πρόγραμμα ευαισθητοποίησης “Τα Παιδιά Γράφουν και Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους” που υλοποίησε σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας. Τα παιδιά, με την αθωότητα και τον αυθορμητισμό τους, με αφίσες, παραμύθια, βιβλία, και εφημερίδες που ετοίμασαν, στέλνουν ένα ηχηρό μήνυμα για την καταπολέμηση της βίας, του ρατσισμού και των διακρίσεων, ένα μήνυμα αλληλεγγύης και συμπαράστασης σε όλα τα παιδιά του κόσμου.

Για τη βράβευση των καλύτερων συμμετοχών στο πρόγραμμα, η UNICEF διοργάνωσε εκδήλωση όπου αφ’ ενός βράβευσε δύο μεγάλες προσωπικότητες που με τη δράση τους συνέβαλαν σημαντικά στην καταπολέμηση της βίας και των διακρίσεων και στην προώθηση των Δικαιωμάτων του Παιδιού στην Ελλάδα και τον κόσμο:

• Τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο για το σπουδαίο ανθρωπιστικό έργο της Εκκλησίας και
• Τον καθηγητή της Καρδιοχειρουργικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Γενεύης, γνωστό και ως “γιατρό των φτωχών” κ. Αυξέντιο Καλαγκό, για τις δωρεάν σωτήριες επεμβάσεις του σε χιλιάδες άπορα παιδιά σε όλο τον κόσμο.

Επίσης, η UNICEF στην Ελλάδα, θέλοντας να τιμήσει  την μνήμη του Νίκου Αναλυτή, ενός ανθρώπου που είχε αφιερωθεί με πάθος, όρεξη και δυναμισμό στο να κάνει το καλό και αναζητούσε τρόπους πως αυτό θα γινόταν καλύτερα, ενός ανθρώπου που υποστήριζε επί σειρά ετών το έργο της και ήταν μέλος του ΔΣ της, ανακοίνωσε ότι καθιερώνει ένα βραβείο στο όνομά του, το οποίο φέτος  απονεμήθηκε  στα ειδικά σχολεία Καλλιθέας: Νηπιαγωγείο Τυφλών, Δημοτικό Σχολείο Τυφλών, Δημοτικό Σχολείο Τυφλοκωφών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here