INTERAMERICAN: Διαδικτυακή πρωτοβουλία για την ΕΛΕΠΑΠ

Το Facebook επέλεξε η INTERAMERICAN για την ανάπτυξη καμπάνιας υπέρ του έργου της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας και Αποκαταστάσεως Αναπήρων Παίδων (ΕΛΕΠΑΠ).

Η καμπάνια, με την κεντρική ιδέα “φώτισε τα Χριστούγεννα των παιδιών της ΕΛΕΠΑΠ και μπες στην κλήρωση” αναπτύχθηκε κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου και συγκέντρωσε περίπου 3.000 συμμετοχές, που η INTERAMERICAN «μετέφρασε»  σε ένα σημαντικό ποσόν, στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής υπευθυνότητας που πραγματοποιεί  για τα παιδιά. Το ποσόν επιδόθηκε στην κ. Μαριάννα Μόσχου, πρόεδρο της ΕΛΕΠΑΠ, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας. Το μήνυμα πέρασε σε περισσότερους από ένα εκατομμύριο unique users.

Αναφερόμενη στην ενέργεια η πρόεδρος της ΕΛΕΠΑΠ δήλωσε: «Ευχαριστούμε θερμά την INTERAMERICAN, που για δεύτερη συνεχή χρονιά πρόσφερε στον οργανισμό μας την πολύτιμη στήριξή της.  Μέσα από την τόσο ευφάνταστη ενέργεια που πραγματοποίησε φέτος τα Χριστούγεννα, μέσω της κοινωνικής δικτύωσης, κατάφερε να κινητοποιήσει τους πολλούς φίλους και φίλες-εθελοντές της ΕΛΕΠΑΠ, που με τα likes τους στήριξαν για έναν ολόκληρο χρόνο το Πρόγραμμα Θεραπευτικής Ιππασίας που παρακολουθούν τα παιδιά μας. Η επαφή τους με το άλογο, αποτελεί ένα σπουδαίο μέσο για τη θεραπευτική αγωγή αποκατάστασης που ακολουθούν”.

Από τους φίλους που εξέφρασαν γνώμη για την κοινωνική πρωτοβουλία της INTERAMERICAN κληρώθηκαν πέντε τυχεροί, που κέρδισαν  δωροεπιταγές αγορών σε καταστήματα Carrefour Μαρινόπουλος.