Στα πλαίσια της νέας παγκόσμιας πρωτοβουλίας της H&M, το World Recycle Week, η Η&Μ με την υποστήριξη του Ομίλου ΣΚΑΪ διοργάνωσε ένα μοναδικό ολοήμερο happening με live συνδέσεις, συνεντεύξεις, μουσική από το Νάσο Κοντοπάνο – Μουσικό Παραγωγό του Μελωδία – και νέα με επίκεντρο το περιβάλλον. Επώνυμοι με έντονη περιβαλλοντική συνείδηση, ειδικοί του χώρου και χιλιάδες επισκέπτες βρέθηκαν εκεί για να στηρίξουν με την παρουσία τους την εβδομάδα ανακύκλωσης και να περάσουν το δικό τους περιβαλλοντικό μήνυμα.
Στο χώρο δέσποζαν ένας μεγάλος κάδος ανακύκλωσης και η έκθεση που παρουσίαζε κάποια από τα καινοτόμα αειφόρα υλικά που χρησιμοποιεί η Η&Μ για την παραγωγή των συλλογών της, την απεικόνιση της διαδικασίας σχεδιασμού της Η&Μ και την έννοια της Επαναχρησιμοποίησης, Ανακατασκευής και Ανακύκλωσης (remake, rewear, recycle).
Η Βίκυ Καγιά, η Εύα Aντωνοπούλου, η Ιωάννα Παππά, η Τζένη Θεωνά, ο Σταύρος Μαυρογένης, η Στέλλα Γιαμπουρά, η Χριστίνα Βίδου και η Χριστίνα Σούζη έδωσαν το “παρών” ανακυκλώνοντας και μιλώντας στο ΣΚΑΙ για την σημαντικότητα της ανακύκλωσης των υφασμάτων και της χρήσης αειφόρων υλικών.
Το Fashion Workshop της Βίκυ Καγιά υποστήριξε την ενέργεια προσφέροντας σε όλους όσους το επιθυμούσαν τη δυνατότητα να φέρουν τα αγαπημένα τους παλαιά ρούχα και να τους δώσουν δεύτερη ζωή μέσω ενός «Remake Workshop» που πρόσφερε μια μεγάλη γκάμα επιλογών DYI και live εκτυπώσεων μοναδικών σχεδίων.
Η πρωτοβουλία World Recycle Week αποτελεί μέρος του στόχου της H&M να δημιουργήσει έναν κλειστό κύκλο ανατροφοδότησης στη μόδα, ανακυκλώνοντας ανεπιθύμητα ρούχα, για να κατασκευάζει ανακυκλωμένες υφαντουργικές ίνες για καινούργια προϊόντα.
Το πρόγραμμα Garment Collecting της H&M είναι απλό και μπορεί να έχει σημαντική επίδραση. Από το 2013, οι πελάτες καλούνται να φέρουν οποιαδήποτε ανεπιθύμητα και μεταχειρισμένα ρούχα και υφάσματα, οποιασδήποτε μάρκας και σε οποιαδήποτε κατάσταση, σε οποιοδήποτε κατάστημα της H&M. Με αυτή τους την κίνηση, οι πελάτες διασφαλίζουν ότι λιγότερα ρούχα θα καταλήξουν σε χώρους υγειονομικής ταφής και, ως αντάλλαγμα, λαμβάνουν κουπόνια τα οποία εξαργυρώνουν στην H&M. Από το 2013, όταν η H&M λάνσαρε για πρώτη φορά το πρόγραμμα Garment Collecting, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 25.000 τόνους ρούχων, ενώ πριν από δύο χρόνια η H&M παρουσίασε τα πρώτα ρούχα που κατασκευάστηκαν από ανακυκλωμένες υφαντουργικές ίνες, ένα σημαντικό βήμα για την κατασκευή προϊόντων μόδας από ανακυκλωμένα απορρίμματα πρώτων υλών.