Ξεκίνησε διάθεση της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη «CSR 2016», που υλοποιήθηκε για 12η χρονιά από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό GlobeScan και το Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Η έρευνα απαντάει σε βασικά ερωτήματα αναφορικά με τη στάση των καταναλωτών στις ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων, αναδεικνύει τους λόγους για τους οποίους αποφασίζουν άλλοτε να τις επιβραβεύσουν ή /και άλλοτε να τις «τιμωρήσουν» και παρέχει αναλυτικά στοιχεία για 13 διαφορετικούς κλάδους επιχειρήσεων.