Η Mastercard και το World Food Programme (WFP) θα ανακοινώσουν στο πλαίσιο του Global Citizen Festival 2017, τη νέα δέσμευσή τους στην προσπάθεια για καταπολέμηση της πείνας και της φτώχειας. Συνδέοντας την τεχνογνωσία της σε θέματα τεχνολογίας και τεχνολογικής καινοτομίας με την δραστηριότητα του WFP, η Mastercard θα προσφέρει επισιτιστική βοήθεια ζωτικής σημασίας για την οικοδόμηση προγραμμάτων που αφορούν ευάλωτες ομάδες. Η πρωτοβουλία “100 Million Meals” (100 Εκατομμύρια Γεύματα), αποτελεί μία παγκόσμια πρωτοβουλία, σχεδιασμένη με στόχο να συγκεντρώσει πόρους και επισιτιστική βοήθεια, για ανθρώπους σε ανάγκη ανά τον κόσμο.
Με αποστολή τη δημιουργία ενός κόσμου απαλλαγμένου από την πείνα και από τα μετρητά, η νέα αυτή πρωτοβουλία, αποτελεί την πρώτη παγκόσμια δέσμευση της Mastercard με το WFP, με επίκεντρο την καταπολέμηση του κύκλου της φτώχειας – υποστηρίζοντας τέσσερις από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών: Μηδενική Φτώχεια, Μηδενική Πείνα, Ποιοτική Εκπαίδευση και Ισότητα των Φύλων. Στο πλαίσιο της δέσμευσης της Mastercard και του WFP, έχει τεθεί ο στόχος της παροχής όσο το δυνατό περισσότερων γευμάτων μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες.
«Η Mastercard και το WFP έχουν ήδη αναπτύξει καινοτόμα προγράμματα με στόχο την οικοδόμηση ενός κόσμου χωρίς πείνα και την αναστροφή του κύκλου της φτώχειας. Η πρωτοβουλία μας “100 Εκατομμύρια Γεύματα” στόχο έχει να καλύψει τις ανάγκες λιγότερο προνομιούχων και περιθωριοποιημένων πολιτών ανά τον κόσμο», δήλωσε σχετικά η Ann Cairns, President, International, Mastercard. «Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία της Mastercard στην τεχνολογία και τα συστήματα πληρωμών, με τη δραστηριότητα του WFP στην προσφορά επισιτιστικής βοήθειας ανά τον κόσμο, μπορούμε – μέσω της καινοτομίας – να εξασφαλίσουμε βοήθεια για οποιονδήποτε, οπουδήποτε. Έως τώρα, η συμπόρευσή μας αυτή έχει ήδη προσφέρει 17 εκατομμύρια γεύματα, αλλά σήμερα ανεβάζουμε ακόμα περισσότερο τον πήχη, με έναν φιλόδοξο, νέο στόχο, που θα δημιουργήσει ακόμα περισσότερες ευκαιρίες», συμπλήρωσε.
Ο Εκτελεστικός Διευθυντής του WFP, David Beasley, σημείωσε ότι μέσα από τη συνεργασία του Οργανισμού με τη Mastercard, το WFP άλλαξε τον τρόπο που δραστηριοποιείται, καταφέρνοντας έτσι να βοηθήσει ακόμα περισσότερους ανθρώπους. «Η προσφορά της Mastercard με στόχο την εξάλειψη της πείνας, αποτελεί ένα εμπνευσμένο παράδειγμα, για το πώς ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να έχει έναν ζωτικό ρόλο στο κοινό καλό», δήλωσε. «Η νέα δέσμευση της Mastercard για την παροχή 100 εκατομμυρίων σχολικών γευμάτων, αποτελεί την επόμενη φάση μίας εξαιρετικά επιτυχημένης πορείας με το WFP, για την επίτευξη Μηδενικής Πείνας. Η συνεισφορά αυτή, η οποία σώζει ζωές, αλλάζει ζωές και δίνει τροφή στα όνειρα των παιδιών ,είναι πραγματικά ανεκτίμητης αξίας», συμπλήρωσε.
Η πρωτοβουλία, η οποία θα προσφέρει βοήθεια ισοδύναμη 100 εκατομμυρίων γευμάτων, θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της ενίσχυσης της υπάρχουσας συνεργασίας με το WFP και θα επικεντρωθεί σε δύο πεδία: στη χρήση της καινοτομίας και τις καμπάνιες προσφοράς.
Χρήση καινοτομίας:
- “Ψηφιακά τρόφιμα – Digital Food”: Σε κοινωνίες όπου οι αγορές τροφίμων είναι μεν σταθερές, αλλά οι πολίτες τους είναι ευάλωτοι, με ανάγκες επισιτιστικής βοήθειας, το WFP χρησιμοποιεί μετρητά και κουπόνια, αντί συσσιτίων, εξοικονομώντας έτσι χρόνο και πόρους, υποστηρίζοντας παράλληλα τις τοπικές οικονομίες.
Το 2012 η Mastercard βοήθησε το WFP, μέσω ενός καινοτόμου συστήματος που προσέφερε προπληρωμένες κάρτες σε Σύριους πρόσφυγες στο Λίβανο και την Ιορδανία. Από τότε, 2,2 εκατομμύρια Σύριοι πρόσφυγες έχουν χρησιμοποιήσει τις κάρτες αυτές για την αγορά τροφίμων από τοπικά καταστήματα, έχοντας τη δυνατότητα να κάνουν τις καλύτερες διατροφικές επιλογές για τις οικογένειές τους.
- Εξοικονόμηση κόστους από σχολικά γεύματα: Κατά τη διάρκεια του 2016, 18 υπάλληλοι της Mastercard αποδέχθηκαν προσωρινές μεταθέσεις σε γραφεία της WFP ανά τον κόσμο. Η εξειδίκευσή τους στην ανάλυση βοήθησε στη διεξαγωγή έρευνας, που έδειξε ότι κάθε δολάριο που επενδύεται σε σχολικά γεύματα, έχει οικονομική επιστροφή αξίας $6, στη μορφή βελτιωμένων παροχών υγείας και εκπαίδευσης για τους μαθητές.
Καμπάνιες προσφοράς:
Στον πυρήνα της ολοκληρωμένης προσφοράς, είναι η πλατφόρμα δωρεών Priceless Causes (Σκοποί Ανεκτίμητης Αξίας), μέσω της οποίας διευκολύνονται οι προσφορές μικρο-δωρεών μέσω καρτών, προς το WFP. Μέσω της πλατφόρμας, η Mastercard και οι συνεργάτες της συγκέντρωσαν πόρους για την προσφορά περισσότερων των 17 εκατομμυρίων σχολικών γευμάτων σε παιδιά ανά τον κόσμο.