Στο πλαίσιο της Εταιρικής Υπευθυνότητας και επιδιώκοντας τη διασφάλιση ενός
υγιούς και ασφαλούς περιβάλλοντος εργασίας, η Lidl Ελλάς προχωρά σε ένα
επιπλέον μέτρο φροντίδας και στήριξης για το σύνολο των εργαζομένων της
ανεξαρτήτως βαθμίδας.
Από τις 23 Μαρτίου 2020, και για τους επόμενους 3 μήνες, προσφέρεται στους
περισσότερους από 6000 εργαζομένους, αλλά και στα άμεσα μέλη των οικογενειών
τους, πρόσβαση σε 24ωρη Τηλεφωνική Γραμμή Συμβουλευτικής και Υποστήριξης για
τις επιπτώσεις του κορωνοϊού Covid-19.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έρχεται σε συνέχεια των επιπλέον παροχών και
αυξημένων μέτρων πρόληψης που έχει λάβει και θα συνεχίσει να λαμβάνει η Lidl
Ελλάς, αναγνωρίζοντας την αφοσίωση των εργαζομένων της, για τη γρήγορη και
αποτελεσματική προσαρμογή στις νέες συνθήκες λόγω των εργασιακών ρυθμίσεων
και μέτρων της κυβέρνησης για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού.
Η γραμμή αυτή παρέχει ανώνυμη και εμπιστευτική υποστήριξη από εξειδικευμένους
συμβούλους, σε θέματα όπως στην καλύτερη διαχείριση των αρνητικών σκέψεων και
συναισθημάτων, στον τρόπο προσέγγισης της οικογένειας, των συναδέλφων και των
οικείων, καθώς και σε άλλα προσωπικά και εργασιακά θέματα που μπορεί να
προκύψουν λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών.