Η εταιρεία δημοσιεύει τον πρώτο Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης, στο πλαίσιο της στρατηγικής «Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ». Όραμα και μακροπρόθεσμος στόχος ο μηδενισμός του αποτυπώματος άνθρακα, της σπατάλης νερού, της μη υπεύθυνης κατανάλωσης και των ατυχημάτων στην εργασία.
Πιστή στον εταιρικό Σκοπό της, «Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει τον πρώτο Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης, στον οποίο αποτυπώνονται οι στόχοι, οι πολιτικές και οι ενέργειες της εταιρείας, καθώς και η σημαντική πρόοδος που έχει σημειώσει στο συνεκτικό πλάνο βιώσιμης ανάπτυξης που ακολουθεί. Η κατεύθυνση της επίτευξης των στόχων αυτών έχει τεθεί από τον Όμιλο Carlsberg, με χρονικό ορίζοντα το 2030 και ενδιάμεσο σταθμό το 2022.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής “Together Towards ZERO” (Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ), η Ολυμπιακή Ζυθοποιία υλοποιεί σειρά δράσεων και πρακτικών, με στόχο τη συμβολή στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, στη διαφύλαξη των υδάτινων πόρων, στην προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης και στην εδραίωση μιας κουλτούρας ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος, αξιοποιώντας παράλληλα στο έπακρο τις ευκαιρίες για ανάπτυξη πιο βιώσιμων προϊόντων και πιο υγιεινών επιλογών. Για όλα αυτά, έχει συνοδοιπόρους τους προμηθευτές και συνεργάτες της, καθώς και σημαντικές συνέργειες με Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, εκπαιδευτικά ιδρύματα και άλλους φορείς.
Ο Απολογισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης εστιάζει σε δράσεις και αποτελέσματα βάσει τεσσάρων βασικών αξόνων:
Μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα: Επενδύοντας στον συνεχή εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων και του τεχνολογικού εξοπλισμού, καθώς και στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών σε όλο το φάσμα λειτουργίας της, η εταιρεία μείωσε κατά 7% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), κατά 13% την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και κατά 5% την κατανάλωση θερμικής ενέργειας στις δύο παραγωγικές της μονάδες στη Σίνδο Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα Ευβοίας, σε διάστημα δύο ετών. Ταυτόχρονα, επαναξιολογεί κάθε κρίκο της εφοδιαστικής αλυσίδας, αναδιαμορφώνοντας το σύνολο της διαδικασίας, από την παραγωγή μέχρι και την τελική παράδοση των προϊόντων.
Μηδενική σπατάλη νερού: Βελτιστοποιώντας τις διαδικασίες σε κάθε στάδιο της παραγωγής, επαναχρησιμοποιώντας και ανακυκλώνοντας το νερό, η εταιρεία μείωσε κατά 19% τη χρήση του κατά την παραγωγική διαδικασία και στα δύο εργοστάσιά της, σε διάστημα δύο ετών.
Μηδενική κατάχρηση αλκοόλ: Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προωθεί ενεργά την υπεύθυνη κατανάλωση σε κάθε επικοινωνία της και υλοποιεί σειρά δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού, ενώ το 100% των συσκευασιών των αλκοολούχων προϊόντων της φέρουν το μήνυμα «Απολαύστε υπεύθυνα». Παράλληλα, συμβάλλει ενεργά στην περαιτέρω διεύρυνση και προώθηση της κατηγορίας της μπύρας χωρίς αλκοόλ στη χώρα μας.
Μηδενισμός των ατυχημάτων στην εργασία: Εφαρμόζοντας ένα ολιστικό πρόγραμμα ασφάλειας και προστασίας σε όλες τις εγκαταστάσεις της πανελλαδικά, στην εφαρμογή του οποίου συμμετέχουν ενεργά οι εργαζόμενοι, επιτεύχθηκε μείωση κατά 33% των ατυχημάτων στον χώρο εργασίας σε ένα μόλις έτος, με παράλληλη αύξηση του ποσοστού συμμόρφωσης στους κανόνες ασφαλείας κατά 16%.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίνει επίσης έμφαση στην προώθηση της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης στο εργασιακό περιβάλλον, με βασικό μέλημα την πολυφωνία στη λήψη αποφάσεων, καθώς και στην εξασφάλιση ίσης πρόσβασης στις ευκαιρίες για όλους.
Από την αρχή της πανδημίας, η εταιρεία προχώρησε σε ενέργειες στο πλαίσιο της συλλογικής προσπάθειας, με σκοπό την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, τη δημιουργία διαύλου επικοινωνίας με τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων και την υποστήριξη της εστίασης στην επανεκκίνησή της.
Ο Dejan Beko, Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, σημείωσε σχετικά: «Η βιώσιμη ανάπτυξη και η κοινωνική υπευθυνότητα βρίσκονται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας και της εταιρικής μας στρατηγικής, στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Γι’ αυτό και κάθε μέρα, αναζητούμε τρόπους να γινόμαστε καλύτεροι, να περιορίζουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα και να προσφέρουμε περισσότερες ευκαιρίες και επιλογές στους ανθρώπους μας, τους συνεργάτες και τους καταναλωτές μας. Με το βλέμμα στο μέλλον και με στόχο το ΜΗΔΕΝ, συνεχίζουμε να ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο.»