Οι διαφημίσεις καθημερινών προϊόντων όπως Always, Head &Shoulders, Lenor & Ariel είναι πλέον διαθέσιμες, με ελληνικούς υπότιτλους για τις ανάγκες των τηλεθεατών με προβλήματα ακοής.
Στην Ελλάδα, σύμφωνα με εκτιμήσεις, υπάρχουν περίπου 1,2 εκατομμύρια άνθρωποι με προβλήματα ακοής για τους οποίους συνηθισμένες καθημερινές δραστηριότητες, όπως η παρακολούθηση τηλεόρασης, αποτελούν μια πρόκληση. Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και σε συνεργασία με τα τηλεοπτικά κανάλια ALPHA, ANT1, MEGA, OPEN, SKAI και NOVA Life, η P&G υπενθυμίζει ότι οι διαφημίσεις των προϊόντων της εταιρίας μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των τηλεθεατών με προβλήματα ακοής.
«Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας, τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τις διαφημιστικές εταιρείες για την συνεργασία στην σημαντική αυτή προσπάθεια. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας, μπορούμε να συμβάλουμε σημαντικά στην εξάλειψη των αποκλεισμών στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Η προσπάθεια έχει ξεκινήσει, αλλά έχουμε δρόμο μπροστά μας. Όλοι εμείς στην P&G, δεσμευόμαστε να χρησιμοποιούμε τη «φωνή» της διαφήμισης των προϊόντων μας, που καθημερινά αγγίζουν δισεκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως, για να προάγουμε την διαφορετικότητα και την συμπερίληψη, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα κοινωνικής ισότητας και τη συμβολή στην καταπολέμηση προκαταλήψεων. Οι μάρκες μέσα από την «φωνή» τους έχουν την δύναμη να αλλάξουν τον κόσμο, όσο πιο δυνατά «αγκαλιάσουμε» αυτή την πιθανότητα τόσο πιο γρήγορα θα φέρουμε την αλλαγή», δήλωσε η Μαριάνα Κορδοπάτη, Marketing & Commercial Director P&G Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Σήμερα, πάνω από τις μισές διαφημίσεις της P&G που μεταδίδονται έχουν υπότιτλους και η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο μέχρι το τέλος του 2022 να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για το σύνολο των διαφημίσεων και των καναλιών.