Όμιλος Σαράντη: Τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας προωθώντας μηνύματα διαφορετικότητας και σεβασμού

Ο Όμιλος Σαράντη, φροντίζει μέσω των brands του, να αφήνει θετικό αποτύπωμα στις ζωές των καταναλωτών, προωθώντας σωστά πρότυπα και συμπεριφορές απέναντι στο συνάνθρωπο και το περιβάλλον.

Φέτος, με το STR8, γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου απευθυνόμενοι στους άντρες, ενθαρρύνοντας τους να κάνουν τις σωστές επιλογές, επιλέγοντας τον σεβασμό, με την καμπάνια HU-MAN UP. Η συγκεκριμένη καμπάνια, απευθύνεται κυρίως στο ανδρικό κοινό και έρχεται να προσδιορίσει το σωστό πλαίσιο της συμπεριφοράς, να σπάσει τα στερεότυπα και να ενθαρρύνει του άνδρες να επιλέξουν τον σεβασμό σαν μόνη αποδεκτή συμπεριφορά. Το STR8 με αυτόν τον τρόπο επισφραγίζει την ταυτότητά του καταδικάζοντας τοξικές συμπεριφορές που είναι λανθασμένα συνυφασμένες με τον δυναμισμό ενός άνδρα.

H εν λόγω καμπάνια είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με τις αξίες του Ομίλου και στοχεύει στη ευαισθητοποίηση του κοινού σε κοινωνικά ζητήματα όπως η ισότητα των φύλων αλλά και η καταδίκη της έμφυλης βίας.

Η καμπάνια πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το creative agency 4WISEMONKEYS, που ανέλαβε το concept αλλά και την υλοποίηση σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής White Room και τον φωτογράφο Παντελή Ζερβό.