“Δες το ντε!” είναι το moto της νέας καμπάνιας του GIVMED (givmed.org).
Στόχος της καμπάνιας είναι η ευαισθητοποίηση και η παρακίνηση όσων έχουν φάρμακα, ή/και προϊόντα υγείας που δε χρειάζονται, να τα δωρίσουν μέσω του GIVMED. Κάθε χρόνο στην Ελλάδα 34.000.000 κουτιά φαρμάκων ξεχνιούνται στα συρτάρια μας, λήγουν και πετιούνται αναξιοποίητα. Την ίδια στιγμή, 1.900.000 άνθρωποι ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας και χιλιάδες παιδιά στερούνται την πρόσβαση σε φάρμακα που έχουν ανάγκη.
Το GIVMED γεφυρώνει αυτό το χάσμα από το 2016, εξασφαλίζοντας την πρόσβαση κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε φάρμακα. Από τον Οκτώβριο του 2021, με τη στήριξη της UNICEF Greece (unicef.org/greece), το GIVMED υλοποιεί πρόγραμμα για την εξασφάλιση της πρόσβασης των παιδιών σε φάρμακα και την ανάπτυξη βασικών τους γνώσεων σχετικά με τα φάρμακα και τα εμβόλια. Το Ινστιτούτο Prolepsis (prolepsis.gr) συνεργάζεται στην ανάπτυξη των εκπαιδευτικών δράσεων σχετικά με τα φάρμακα και τα εμβόλια. Σε αυτό το πλαίσιο, δημιουργήθηκε και η νέα καμπάνια του GIVMED “Δες το ντε!”, για τη δωρεά φαρμάκων για παιδιά.
Ο τρόπος είναι απλός:
1. Μπες στον χάρτη με τα 154 σημεία δωρεάς σε όλη την Ελλάδα
2. Βρες το κοντινότερο σε εσένα σημείο δωρεάς
3. Δώρισε τα φάρμακα/προϊόντα υγείας που δε χρειάζεσαι!
Για την δημιουργία και την παραγωγή του video ευχαριστούμε θερμά τον Γιώργο Πυρπασόπουλο, την εταιρεία παραγωγής Filmakers Hub και πιο συγκεκριμένα: τη Matharikou Models Kids, το μικρό Φίλιππο, τον Ηλία Παπαϊωάννου, τη Χριστίνα Χριστοφή, τον Διονύση Παπαλεξάτο, τη Γεωργία Κατσίρη και τον Μύρωνα Παπαδάκη.