Η Cabtivo και «Το Χαμόγελο του παιδιού» συνεργάζονται για καλό σκοπό

Εδώ και λίγες μέρες έχει ξεκινήσει η συνεργασία μεταξύ της Cabtivo, του νέου δικτύου Digital out of home και του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του παιδιού».

Συγκεκριμένα, προβάλλονται με πολύ άμεσο τρόπο και με τη χρήση geolocation, τα μηνύματα Amber Alert & Kid Missing Alert όταν αυτά προκύπτουν.

Ο Σολ Σαλτιέλ, συνιδρυτής της Cabtivo δήλωσε: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για αυτή τη συνεργασία. Με το proprietary software μας, θα διαμοιράζουμε τα μηνύματα σε πραγματικό χρόνο, με τη μορφή video ή/και full screen banner στις περιοχές ενδιαφέροντος και ευελπιστούμε να βοηθήσουμε ουσιαστικά στην προσπάθεια που κάνει “Το Χαμόγελο του Παιδιού” στην αναζήτηση παιδιών και ενηλίκων που χάνονται και αναζητούνται».

Ο κος. Κώστας Γιαννόπουλος, Πρόεδρος του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» δήλωσε για τη συνεργασία «Η συνεργασία μας με την Cabtivo, και η προβολή των Amber και Missing Alerts στις οθόνες της Cabtivo μέσα στα ταξί που συνεργάζονται με την πλατφόρμα της Uber, μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς θα συμβάλει ουσιαστικά και σημαντικά στην προσπάθειά μας να εντοπίζουμε άμεσα κάθε παιδί που αγνοείται. Η Cabtivo ενώνει τις δυνάμεις της με ”Το Χαμόγελο του παιδιού” και δίνει την ευκαιρία σε όλους τους πελάτες της να συμμετέχουν στην τεράστια αυτή προσπάθεια που πλέον συμμετέχουν περισσότεροι από 160 φορείς στη χώρα μας.

Η κα. Ειρήνη Ριζοπούλου, Κοινωνική Λειτουργός και Συντονίστρια του Εθνικού Κέντρου για τις Εξαφανίσεις ανηλίκων και ενηλίκων του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του παιδιού» επισήμανε: «Καταρχάς χαιρόμαστε ιδιαίτερα με τη νέα συνεργασία μας με την Cabtivo καθώς θα βοηθήσει στο δύσκολο έργο του Οργανισμού για την άμεση ενημέρωση του κοινού. “Το Χαμόγελο του παιδιού” αδιάλειπτα 28 χρόνια τώρα, ενημερώνει με κάθε δυνατό τρόπο για τις εξαφανίσεις παιδιών κα έχει συμβάλλει ουσιαστικά στην εύρεση τόσο παιδιών όσο και ενηλίκων».

Η Cabtivo, αριθμεί σήμερα ήδη πάνω από 200 οθόνες που είναι τοποθετημένες σε ταξί που συνεργάζονται με την πλατφόρμα της Uber αλλά και μεμονωμένα, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με πρόβλεψη τις 500 οθόνες στις αρχές του καλοκαιριού. Τα μηνύματα που προβάλλονται μέσα στα συνεργαζόμενα οχήματα σήμερα, φτάνουν ήδη σε περίπου 180.000 επιβάτες κάθε μήνα, ενώ το proprietary software που διαθέτει, προβάλλει περιεχόμενο και διαφημιστικά σποτ με πολλαπλούς τρόπους targeting.