Η Pitsos, η πρωτοπόρος εταιρία στη φροντίδα του ελληνικού νοικοκυριού, στο πλαίσιο της εκστρατείας «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους», υποστηρίζει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το διαγωνισμό «Γίνε Οικοδέσποινα με Στόχο». Με τον τρόπο αυτό, η Pitsos βοηθάει την εκστρατεία ενημέρωσης για τους τρόπους πρόληψης του καρκίνου του στήθους, μέσω της οποία παρέχεται και δωρεάν ψηλάφηση στήθους αλλά και μαστογραφίας.
Τελευταία Νέα
Δημοφιλή Νέα
Η έκθεση Women @ Work της Deloitte δείχνει στασιμότητα στην πρόοδο...
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά εκπονείται η έκθεση της Deloitte Women @ Work: A Global Outlook, στην οποία φέτος συμμετέχουν 5.000 γυναίκες από 10 χώρες,...