Μετά τις Βρυξέλλες, το Χονγκ Κονγκ και τη Μαδρίτη, η Σχολή Επιχειρηματικότητας, η πρώτη σχολή για το επιχειρείν χωρίς καθηγητές, ήρθε στην Ελλάδα με τη στήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola, μέσω του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Think Young, σε συνεργασία με το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ).
Στόχος της πρωτοποριακής Σχολής είναι να εμπνεύσει τους επιχειρηματίες του αύριο και να τους βοηθήσει να κάνουν την ιδέα τους επιχειρηματική πραγματικότητα. Η Σχολή Επιχειρηματικότητας είναι μόνο ένα από τα προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας και απασχολησης νέων που στηρίζει η Coca-Cola,καθώς πιστεύει ότι οι νέοι της Ελλάδας μπορούν να συμβάλλουν σε ένα καλύτερο αύριο για τη χώρα μας με τις καινοτόμες ιδέες, το ταλέντο και τη θέλησήτους να δουλέψουν σκληρά.
Από τις 30 Νοεμβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου, περίπου 100 φιλόδοξοι νέοι μεταξύ 18-35 ετών εργάστηκαν σε ομάδες προκειμένου να συντάξουν το δικό τους επιχειρηματικό πλάνο. Αρωγοί τους καθ’ όλη τη διάρκεια της Σχολής, ήταν 12 κορυφαίοι επιχειρηματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό,οι οποίοι ανέλαβαν το ρόλο του μέντορα. Οι επιχειρηματίες μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες τα μυστικά της επιτυχίας τους, στιγμές από την καθημερινότητά τους – «μαθήματα ζωής» που θα τους είναι πολύτιμα για τα μελλοντικά τους βήματα – ενώ παράλληλα τους βοήθησαν να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε επιχειρηματικό πλάνο.
Οι 5 ημέρες της Σχολής Επιχειρηματικότητας χαρακτηρίστηκαν από σκληρή δουλειά και ομαδικό πνεύμα και είχαν ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη 10 επιχειρηματικών προτάσεων και την ανάδειξη μίας νικητήριας ομάδας. Μεγάλοι νικητές, τα μέλη της ομάδας «Storm» και η ιδέα τους”DRYmeUP“, μια έξυπνη μονάδα παρασκευής snacks λαχανικών.
Πέρα από την υποστήριξη του ιδρύματος της Coca-Cola στην υλοποίηση της Σχολής, η Coca-Cola στην Ελλάδαεπεφύλασσε επιπλέον εκπλήξεις για τους συμμετέχοντες,προσφέροντας:
• Επίσκεψη στα γραφεία της Coca-Cola στην Αθήνα, τα οποία αποτελούν έδρα για την επιχειρηματική μονάδα της Coca-Cola για την Κεντρική και Νότια Ευρώπη, καθώς και του Κέντρου Διαδραστικής Επικοινωνίας Πολιτών (Citizen Interaction Center – CIC) που αφορά σε 23 χώρες. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι νέοι είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με στελέχη της εταιρείας για θέματα όπως η ανάληψη ρίσκου και η διαχείριση της αποτυχίας ως προϋπόθεση για την επιτυχία, ενώ παρακολούθησαν σεμινάριο σχετικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία εταιρικής επικοινωνίας.
• Τη δυνατότητα να συνομιλήσουν και να απευθύνουν τις ερωτήσεις τους στον Προέδρο της Coca-Cola Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης, κ. Νίκο Κουμέττη, ο οποίος επιπλέον μίλησε για το ρόλο της νέας γενιάς επιχειρηματιών στην ανάπτυξη επιτυχημένων επιχειρήσεων εν μέσω της κρίσης.
• Την ευκαιρία σε τέσσερις τυχερούς να παρακολουθήσουν ένα σεμινάριο πάνω στη σχεδιαστική σκέψη για νεοφυείς επιχειρήσεις, στο διεθνώς αναγνωρισμένο Πανεπιστήμιο IEBusiness School στη Μαδρίτη.
Στο πλαίσιο της Σχολής Επιχειρηματικότητας πραγματοποιήθηκε συζήτηση γιατο επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα. Μεταξύ άλλων εισηγητών, η ευρωβουλευτής Εύα Καϊλή αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος ευνοϊκού για την ανάπτυξη καινοτόμων επιχειρήσεων, και την εξέλιξη των ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων.
Εκτός από τη Coca-Cola, οι κύριοι συνεργαζόμενοι φορείς για την πραγματοποίηση της Σχολής Επιχειρηματικότητας είναι το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών και η Πρόεδρός του, Σοφία Οικονομάκου, το ΕΒΕΑ, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, καθώς και οι εταιρείες συμβούλων OECON και p-consulting.