Η Coca-Cola, με τη στήριξη του The Coca-Cola Foundation, έφερε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα τη Σχολή Επιχειρηματικότητας, την πρώτη Σχολή χωρίς καθηγητές, με στόχο να βοηθήσει ακόμη περισσότερους νέους να κάνουν τα επιχειρηματικά τους όνειρα πράξη.
Η Σχολή Επιχειρηματικότητας διοργανώνεται από τη διεθνή ΜΚΟ ThinkYoung σε διάφορες πόλεις ανά τον κόσμο, όπως Βρυξέλλες, Χονγκ Κονγκ, Μαδρίτη και Ναϊρόμπι. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί ένα από τα προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας και απασχόλησης νέων που στηρίζει η Coca-Cola, καθώς πιστεύει ότι οι νέοι της Ελλάδας με τη δημιουργικότητα, το ταλέντο και την επιμονή τους μπορούν να συμβάλλουν στην επανεκκίνηση της χώρας μας.
Πρώτος σταθμός η Αθήνα και το The Cube Athens, όπου, από τις 3 έως και τις 7 Οκτωβρίου, 100 νέοι, επίδοξοι επιχειρηματίες μυήθηκαν στον κόσμο της επιχειρηματικότητας. Για πέντε ημέρες, νέοι 18-35 ετών χωρίστηκαν σε ομάδες των 10 ατόμων και εργάστηκαν με πάθος πάνω στο δικό τους επιχειρηματικό πλάνο, με την καθοδήγηση 12 έμπειρων επιχειρηματιών-μεντόρων. Σκοπός τους, να αναπτύξουν όσο πιο ολοκληρωμένα την επιχειρηματική τους ιδέα, προκειμένου να την παρουσιάσουν την τελευταία ημέρα μπροστά στην κριτική επιτροπή και να αναδειχθεί η ομάδα τους ο μεγάλος νικητής!
Νικητές αναδείχθηκαν τα μέλη της ομάδας «Pentathlon» και η ιδέα τους «UnΒlock» μια πρωτότυπη πλατφόρμα που σκοπό έχει να διευκολύνει και να κάνει πιο αποτελεσματική τη διαχείριση μιας πολυκατοικίας, καθώς και την επικοινωνία μεταξύ των ενοίκων. H Coca-Cola εξασφάλισε μια θέση για όλα τα μέλη της νικήτριας ομάδας στο πρόγραμμα VentureGarden, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης και mentoring στην επιχειρηματικότητα, διάρκειας 14 μηνών. Παράλληλα, η 2η και η 3η ομάδα κέρδισαν την παροχή co-working space στο The Cube Athens για 6 μήνες, ενώ και οι τρεις πρώτες ομάδες κέρδισαν 6μηνη συνδρομή σε διεθνή περιοδικά οικονομικού ενδιαφέροντος, για να βρίσκονται πάντα μέσα στις εξελίξεις.
Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής εβδομάδας, οι συμμετέχοντες της Σχολής Επιχειρηματικότητας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα γραφεία της Coca-Cola στην Αθήνα, που αποτελούν και έδρα για την επιχειρηματική μονάδα της εταιρείας για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, καθώς και βάση της Ομάδας Στρατηγικής και Διαχείρισης Social Media (Consumer Interaction Center – CIC) που από την Αθήνα εξυπηρετεί 23 χώρες. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους, οι νέοι είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με στελέχη της εταιρείας για θέματα όπως τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να λάβουν πολύτιμες συμβουλές για τις απαιτήσεις της σημερινής αγοράς εργασίας, αλλά και να εμπνευστούν από τις προσωπικές εμπειρίες που μοιράστηκαν τα στελέχη μαζί τους.
Επόμενος σταθμός της Σχολής Επιχειρηματικότητας είναι η Θεσσαλονίκη και το Μέγαρο Μουσικής, όπου, από τις 7 έως τις 11 Νοεμβρίου, 100 και πλέον ταλαντούχοι νέοι από τη Βόρεια Ελλάδα θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια συναρπαστική εμπειρία και να λάβουν τα πρώτα εφόδια για να κάνουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες πραγματικότητα!