H Greenmind με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα κατά του καρκίνου του μαστού, 25 Οκτωβρίου, δημιούργησε μια δράση επικοινωνίας για την εταιρείαSCA και ειδικότερα για τα προϊόντα ΤΕΝΑ. Σκοπός της ενέργειας “ΤΕΝΑ + στην ΠΡΟΛΗΨΗ” είναι να ενημερώσει και ευαισθητοποιήσει το γυναικείο κοινό για την νόσο, αλλά και να τονίσει την σημαντικότητα της πρόληψης μέσα από την τακτική εξέταση.
Έχοντας ως βάση την πρόληψη η ΤΕΝΑ χαρίζει 600 τεστ μαστογραφιών στο γυναικείο κοινό που θα επισκεφτεί κάποιο από τα επιλεγμένα καταστήματα Σκλαβενίτης από της 7 έως της 19 Οκτωβρίου. Η ενέργεια στελεχώθηκε από ειδικό προσωπικό σε θέματα υγείας καθώς και από όχημα που φέρει το εικαστικό της δράσης.