Η Σχολή Επιχειρηματικότητας, η πρώτη Σχολή χωρίς καθηγητές, ολοκλήρωσε, με μεγάλη επιτυχία, το ταξίδι της στην Ελλάδα αφού και η δεύτερη εκπαιδευτική εβδομάδα της Σχολής, στη Θεσσαλονίκη, έφτασε στο τέλος της.
Με φετινή θεματική «Exporting Greece & Agriculture», η Σχολή, η οποία πραγματοποιήθηκε από τη μη κερδοσκοπική οργάνωση ThinkYoung και υποστηρίχθηκε από το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και την Coca-Cola στην Ελλάδα, κατάφερε να εμπνεύσει πάνω από 200 νέους, να τους δείξει πως υπάρχει χώρος για δημιουργικότητα και καινοτόμες ιδέες και, το σημαντικότερο, να τους δώσει εκείνα τα εφόδια που χρειάζονται για να κάνουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα.
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί ένα από τα προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας και απασχόλησης νέων που στηρίζει η Coca-Cola, καθώς πιστεύει στο ελληνικό επιχειρηματικό πνεύμα και κυρίως στους νέους της Ελλάδας, οι οποίοι, με τις καινοτόμες ιδέες και το ταλέντο τους, μπορούν να συμβάλλουν σε ένα καλύτερο αύριο για τη χώρα μας. Για το λόγο αυτό, φέτος, η Σχολή Επιχειρηματικότητας βρέθηκε σε δύο πόλεις, σημαντικά οικονομικά κέντρα της χώρας μας, δίνοντας την ευκαιρία σε ακόμη περισσότερους νέους με όρεξη και πάθος για δημιουργικότητα, να εξελιχθούν, να βιώσουν νέες εμπειρίες, να έρθουν σε επαφή με ταλαντούχους επιχειρηματίες και να βρεθούν, έτσι, πιο κοντά στα όνειρά τους.
Συνοδοιπόροι των νέων επίδοξων επιχειρηματιών και στις δύο εκπαιδευτικές εβδομάδες ήταν 24 επιτυχημένοι επιχειρηματίες, οι οποίοι είχαν αναλάβει το ρόλο των μεντόρων. Μαζί με τους συμμετέχοντες μοιράστηκαν προσωπικές ιστορίες επιτυχίας αλλά και αποτυχίας, δείχνοντάς τους πως για να καταφέρεις να κάνεις πράξη τις ιδέες σου πρέπει να αντιμετωπίζεις τις δυσκολίες σαν ευκαιρίες εξέλιξης και να προσπαθείς να μαθαίνεις μέσα από αυτές.
Και στις δύο εκπαιδευτικές εβδομάδες, δεν έλειψαν οι εκπλήξεις αφού οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια σημαντική γεύση επιχειρηματικής πραγματικότητας. Συγκεκριμένα, οι νέοι επισκέφθηκαν τα γραφεία της Coca-Cola στην Αθήνα, που αποτελούν και έδρα για την επιχειρηματική μονάδα της εταιρείας για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, καθώς και βάση της Ομάδας Στρατηγικής και Διαχείρισης Social Media (Consumer Interaction Center – CIC) που από την Αθήνα εξυπηρετεί 23 χώρες, αλλά και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή της Θεσσαλονίκης και το Κέντρο Αγροδιατροφικής Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας, όπου επαγγελματίες από το χώρο της γεωργίας, της επιστήμης και της βιομηχανίας τροφίμων συνομίλησαν μαζί τους.
Πολύτιμη βοήθεια στην πραγματοποίηση της Σχολής Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα πρόσφερε το VentureGarden, ένα πρόγραμμα επιχειρηματικότητας το οποίο υλοποιείται στη Θεσσαλονίκη από το Anatolia School of Business του American College of Thessaloniki και στην Αθήνα από το ALBA Graduate Business School του American College of Greece με την υποστήριξη της Ελληνικής Πρωτοβουλίας (The Hellenic Initiative-THI). Συγκεκριμένα, ανάμεσα στους επιχειρηματίες που ανέλαβαν το ρόλο μεντόρων στη Σχολή, ήταν και επιχειρηματίες που είχαν συμμετάσχει στο πρόγραμμα VentureGarden, ενώ όλα τα μέλη των νικητήριων ομάδων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στον επόμενο κύκλο του προγράμματος, διάρκειας 14 μηνών. Ένα δώρο που εξασφάλισε η Coca-Cola, ώστε να δώσει την ευκαιρία στους νέους να πάνε τις ιδέες τους ένα βήμα παραπέρα.