Έρχεται τον Μάιο το 3rd Customer Experience Festival

Το  Athens 3rd Customer Experience Festival που διοργανώνει η Συμβουλευτική εταιρία SECRET KEY, ανοίγει και φέτος την αυλαία του στις 25 Μαΐου, στο Κτήμα Αριάδνη στη Βαρυμπόμπη, με την προβολή κορυφαίων διεθνών πρακτικών στο Customer Experience Management.

Περισσότερα από 300 ανώτερα και ανώτατα στελέχη όλων των κλάδων της αγοράς αναμένονται και αυτή τη φορά να παρευρεθούν για να λάβουν εξειδικευμένη γνώση , στρατηγικές , πρακτικές και εργαλεία για τον “δημιουργικό επανασχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη” (RE-DESIGNING THE CUSTOMER EXPERIENCE), το κεντρικό θέμα που θα απασχολήσει αυτή τη φορά προσκεκλημένους ομιλητές και πανελίστες .

Η βραβευμένη Ιταλίδα Trendwatcher και Καθηγήτρια της Κοινωνιολογίας της Κατανάλωσης, Elena Marinoni ( Head of Trend Research, Milan Retail Tour) θα φιλοξενηθεί και φέτος στο Athens Customer Experience Festival και θα μας ταξιδέψει FAST FORWARD μέσα από ένα «Virtual Retail Tour» στις  τάσεις  κατανάλωσης που θα επικρατήσουν στην αγορά το 2017, με επικέντρωση στο λιανικό εμπόριο.

Στο ACEF 2017  θα παρουσιαστούν καινοτόμες πρακτικές Customer Experience Management από οργανισμούς όπως : Amazon, Dolce & Gabbana, Mark Jacobs, TAM Airlines, Purpose Hotel, EBay, Aesop, Conflict Kitchen , Gentle Monsters, Lidl etc…

Παράλληλα οι συμμετέχοντες του Φεστιβάλ θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την Miriam Akhtar, Καθηγήτρια Θετικής Ψυχολογίας και Expert στην Επιστήμη της Ευτυχίας (Lisbon University)  να πραγματοποιεί ένα Βιωματικό Εκπαιδευτικό Εργαστήριο για τον αντίκτυπο της  «Δύναμης της Θετικότητας» στην Εμπειρία του πελάτη, ενεργοποιώντας την αυτό-παρακίνηση των στελεχών και βοηθώντας το ακροατήριο να συντάξει ένα εκπαιδευτικό πλάνο ευτυχίας, αντίδοτο στην καταθλιπτική ατμόσφαιρα της εποχής.

Την ομάδα των διεθνών συντελεστών θα πλαισιώσουν σε πάνελ συζήτησης ανώτερα και ανώτατα στελέχη από πολυεθνικές και Ελληνικές εταιρίες, όλων των κλάδων της αγοράς, τα οποία θα καταθέσουν τη δική τους εμπειρία στις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  1. Η Ψηφιακή Μεταμόρφωση της Εμπειρίας του Πελάτη 
  2. Δημιουργικοί Ηγέτες που στηρίζουν την Καινοτομία στην διαχείριση της εμπειρίας των πελατών
  3. Προγράμματα ανάπτυξης κουλτούρας εξυπηρέτησης
  4. Η βελτίωση του ταξιδιού του πελάτη και η μέτρηση της επένδυσης στο Customer Experience (CX ROI)
  5.  Ενδιαφέροντα concepts στο σχεδιασμό των  φυσικών σημείων πώλησης αλλά και  των εργασιακών χώρων

Το Athens, 3rd Customer Experience Festival τελεί υπό την αιγίδα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) και του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ). Χρυσός Χορηγός του  ACEF 2017 είναι η COSMOTE και μεταξύ των Χορηγών Επικοινωνίας περιλαμβάνεται η Direction.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ