Lidl Hellas: Μια σύγχρονη εκδοχή της Οδύσσειας

Η Lidl Hellas, μέσω της εταιρικής σελίδας στο LinkedIn, ξεκινά μία νέα επικοινωνία Recruiting με σύνθημα “It’s better at home”, το concept της οποίας βασίζεται σε μία σύγχρονη εκδοχή της Οδύσσειας.

Ο Οδυσσέας, ένας hipster – χιουμοριστικός χαρακτήρας, εκπροσωπεί μέσα από σύντομες ιστορίες, τους νέους που αναζητούν την εργασιακή τους «Ιθάκη». Μέσα από αυτήν την επικοινωνία η εταιρεία θέλει να παρακινήσει τους νέους να παραμείνουν στην Ελλάδα ή ακόμα και να επιστρέψουν από το εξωτερικό και να ενισχύσει την εμπιστοσύνη στις δυνατότητές τους, αναγνωρίζοντας ότι υπάρχει αρκετός χώρος ανάπτυξης και προοπτικών για όλους.

Αντιλαμβανόμενη τις δυσκολίες που βιώνουν οι Έλληνες εργαζόμενοι, η Lidl σχεδίασε την επικοινωνία αυτή, ώστε να κρατήσει κάποια από τα ταλέντα στη χώρα, να τους δώσει τις προοπτικές και τις ευκαιρίες που αναζητούν και να εκπληρώσει τις επιθυμίες τους. Η Lidl Hellas διαθέτει όλες αυτές τις προδιαγραφές και μπορεί να αξιοποιήσει τις δυνατότητες των Ελλήνων εργαζόμενων. Μέσα από τις παροχές της, τους μισθούς και τις προοπτικές ανάπτυξης κι εκπαίδευσης που προσφέρει, αναδειχθήκε σε έναν από τους Top Employer στη χώρα.

Στόχος της Lidl τα τελευταία χρόνια, είναι να επαναφέρει την εμπιστοσύνη των υποψηφίων στην ελληνική αγορά εργασίας, κι έτσι για πρώτη φορά δημοσίευσε ανοιχτά την πολιτική των αμοιβών της προς το κοινό των ενδιαφερομένων, ανακοινώνοντας το μισθό σε κάθε αγγελία και επέλεξε το LinkedIn, δεδομένης της SocialRecruiting τάσης που έχει παρατηρηθεί, ως ένα από τα πιο ισχυρά κανάλια μας και Social Media όχημα επικοινωνίας κι ενημέρωσης για τις επαγγελματικές ευκαιρίες που παρέχονται από τη Lidl Hellas στη γενιά των Millennials υποψηφίων και όχι μόνο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ