Με το βραβείο της ενότητας «Συνεχής Δέσμευση και Προσφορά», μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, τιμήθηκε η The Nielsen Company στην τελετή απονομής των Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας 2019 του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου.
Κεντρικός άξονας της δράσης της The Nielsen Company είναι να υποστηρίξει την πιο ευάλωτη κοινωνικά ομάδα, τα παιδιά που βρίσκονται σε ανάγκη, ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας και θρησκεύματος.
Στο πλαίσιο αυτό, τα τελευταία 10 χρόνια η The Nielsen Company συνεργάζεται με τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος», με σκοπό να γνωστοποιήσει στους πολίτες το έργο τους και ταυτόχρονα να τους ενισχύσει οικονομικά:
– Αποστέλλει ενημερωτικό υλικό του κάθε οργανισμού στις περίπου 11.500 οικογένειες με τις οποίες επικοινωνεί σε ετήσια βάση.
– Προτρέπει τις οικογένειες του δείγματος της έρευνας μέτρησης τηλεθέασης να προσφέρουν χρηματικό ποσό στον οργανισμό που θα επιλέξουν, ποσό το οποίο επαυξάνεται με τη συμμετοχή της εταιρείας μας.
Η The Nielsen Company με τη δράση αυτή έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να ενημερώσει σχετικά με τον έργο των οργανισμών 70.500 σπίτια και παράλληλα να ενισχύσει το κοινωφελές έργο τους με το ποσό των 77.000 Ευρώ.
Παραλαμβάνοντας το βραβείο, η κ. Αννα Μαρίνου, Reach Service Delivery Leader, αναφέρθηκε στη μεγάλη ανταπόκριση των οικογενειών που συμμετέχουν στην έρευνα μέτρησης, η οποία αποδεικνύει ότι εταιρείες και κοινωνία είναι σε θέση να προσφέρουν και να συνεισφέρουν στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης ευπαθών κοινωνικών ομάδων και παράλληλα να αναδείξουν συστηματικά αξίες που αποβλέπουν στην κοινωνική ευημερία.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ από τη The Nielsen Company σε κάθε μία από τις οικογένειες αυτές ξεχωριστά, που μας δίνουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουμε τους οργανισμούς αυτούς. Ενα ακόμα μεγαλύτερο ευχαριστώ στα «Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος» και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για το έργο τους και την προσφορά τους στην Ελληνική κοινωνία όλα αυτά τα χρόνια.