Η Mars Food παρουσίασε πρόσφατα το πρώτο Purpose in Action Report, έναν απολογισμό των δράσεων της εταιρείας που έχουν ως βασικό στόχο την προσφορά καλύτερου φαγητού σήμερα για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου αύριο, σύμφωνα πάντα με το όραμα της εταιρείας. Στον συγκεκριμένο απολογισμό περιλαμβάνονται επίσης οι διευρυμένοι στόχοι και οι δεσμεύσεις της Mars Food για το 2025, που αποτελούν συνέχεια του στόχου που είχε ανακοινώσει η εταιρεία το 2016 για τη διάθεση 1 δισ. επιπλέον υγιεινών γευμάτων σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2021, ο οποίος έχει ήδη επιτευχθεί.
Οι νέοι στόχοι εστιάζουν σε τρεις βασικούς πυλώνες: Την προώθηση γευμάτων που μπορεί κανείς να μοιραστεί, τη διευκόλυνση της πρόσβασης σε φαγητό καλύτερης ποιότητας και την ανάδειξη του οράματος των brands. Οι πυλώνες αυτοί έρχονται να συμπληρώσουν τις προηγούμενες δεσμεύσεις που εστίαζαν στη διάθεση πιο υγιεινών γευμάτων για τις οικογένειες μέσω της ανασύνθεσης, την έμπνευση οικογενειών και φίλων να μαγειρεύουν και να γευματίζουν μαζί και τη βελτίωση των βιώσιμων αγροτικών πρακτικών προς όφελος τόσο των αγροτών, όσο και των καταναλωτών.
Σύμφωνα με τον σχετικό απολογισμό, στη διάρκεια των τελευταίων 5 ετών, η Mars Food:
· Ξεπέρασε τον στόχο για τη διάθεση 1 δισ. επιπλέον υγιεινών γευμάτων μέχρι το 2021 Καινοτομεί σε πρακτικές βιώσιμης καλλιέργειας ρυζιού και εστιάζει στη βιωσιμότητα των πηγών της ώστε το 100% της πρώτης ύλης που προμηθεύεται να προέρχεται από αγρότες που υποστηρίζουν την Πλατφόρμα Βιώσιμου Ρυζιού (Sustainable Rice Platform*)
· Συνεργάστηκε με την εταιρεία συσκευασίας Amcor για τη χρήση της πρώτης ανακυκλώσιμης συσκευασίας ρυζιού για χρήση σε μικροκύματα
· Εξασφάλισε ότι το 100% σάλτσας που παράγει η εταιρεία με βάση την ντομάτα, περιλαμβάνει τουλάχιστον μια μερίδα φρούτου ή λαχανικού ανά μερίδα
· Συνέβαλε σε κατά μέσο όρο 21,3% μείωση του αλατιού στο διεθνές χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Mars (ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο του 20%)
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του 2020 η Mars Food προχώρησε στη δωρεά περισσότερων από 10 εκατ. Γευμάτων** στο πλαίσιο των αντίστοιχων προγραμμάτων της και της δέσμευσή της για διάθεση $20 εκατ. για τη διαχείριση των συνεπειών της πανδημίας του COVID-19 – ένα ποσό που πλέον έχει ξεπεράσει τα $26 εκατ.
Όσον αφορά την Ελλάδα, κατά τη διάρκεια του 2020, η Mars Hellas διέθεσε μέσα από δωρεές περισσότερα από 74.000 γεύματα και οικονομική υποστήριξη σε 16 μη κυβερνητικές οργανώσεις και φορείς και μέσα από το πρόγραμμα #MaziKanoumeTiDiafora του Uncle Ben’s®, υποστηρίζοντας την τοπική κοινότητα εν καιρώ πανδημίας.
Οι νέες δεσμεύσεις της Mars Food για το 2025 διευρύνουν τους προηγούμενους στόχους ώστε να εξασφαλίσουν ότι περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, κυρίως όσοι βρίσκονται σε μεγαλύτερη ανάγκη, έχουν πρόσβαση σε υγιεινά γεύματα που έχουν παραχθεί με βιώσιμες μεθόδους και πρακτικές. Και με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία δεσμεύεται να κάνει τη διαφορά στις ζωές τον ανθρώπων διεθνώς.
Βασικός στόχος λοιπόν της Mars Food Global είναι η διάθεσή 5,5 δισ. γευμάτων μέχρι το 2025 και η υλοποίηση δράσεων στους ακόλουθους πυλώνες:
1. Ανοιχτή πρόσβαση σε φαγητό καλύτερης ποιότητας
· Διάθεση 800 εκατ. περισσότερων μερίδων λαχανικών με 30% αύξηση των φυτικών ινών σε όλα τα προϊόντα της Mars Food και μείωση του αλατιού κατά 5% μέχρι το 2025
· Διάθεση 25 εκατ. υγιεινών γευμάτων σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη, μέσα από στρατηγικές συνεργασίες
· Εξασφάλιση ότι το 100% των πλαστικών συσκευασιών είναι ανακυκλώσιμες, επαναχρησιμοποιούμενες ή μπορούν να κομποστοποιηθούν μέχρι το 2025
· Διασφάλιση ότι το 100% των καλλιεργητών ρυζιού στην αλυσίδα παραγωγής της εταιρείας έχουν πρόσβαση σε ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα που θα τους επιτρέψουν να ευημερήσουν μέχρι το 2025
· Κατάργηση της μη βιώσιμης χρήσης νερού στην αλυσίδα παραγωγής της, ξεκινώντας με 50% μείωση μέχρι το 2025
2. Προώθηση γευμάτων που μπορεί κανείς να μοιραστεί
· Δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμας που προσφέρει έμπνευση για τη δημιουργία γευμάτων και ευκαιρίες συζήτησης
· Ανάδειξη της κοινωνικής αξίας του να μοιράζεται κανείς το γεύμα του, μέσα από σχετικές συνεργασίες με φορείς δημόσιας υγείας
3. Ανάδειξη του οράματος των brands σε καταναλωτές, πελάτες και συνεργάτες
· Δημιουργία ευκαιριών που προσφέρουν σε όλους μια θέση στο τραπέζι μέσα από το ταμείο υποτροφιών Ben’s Original™ Seat at the Table™ και την ανάδειξη της κουλτούρας και της τοπικής κουζίνας διάφορων χωρών
· Καλλιέργεια θρεπτικών σπόρων με κάθε αγορά προϊόντος Seeds of Change™, προκειμένου οι κοινότητές μας να απολαμβάνουν υγιεινό και θρεπτικό φαγητό
· Δωρεά 2% των εσόδων μέσα από το Tasty Bite™ Foundation για την ενίσχυση της βιώσιμης αγροτικής ανάπτυξης με την ενδυνάμωση αγροτών στην Ινδία
· Αξιοποίηση του brand Dolmio™ για να βοηθήσουμε περισσότερες οικογένειες να απολαύσουν μαζί ένα υγιεινό και νόστιμο δείπνο που να είναι παράλληλα εύκολο στην προετοιμασία
Παράλληλα, οι δεσμεύσεις της Mars Food αφορούν και το εσωτερικό κοινό:
· Υποστηρίζοντας τους εργαζομένους της ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν το δείπνο τους μαζί με τις οικογένειες τους, είτε επιστρέφοντας εγκαίρως στο σπίτι από το γραφείο, είτε κλείνοντας τον υπολογιστή τους κατά την τηλε-εργασία
· Αξιοποιώντας το 80% των εθελοντικών δράσεων που υλοποιούνται κάτω από το Mars Food Volunteering Program για ενέργειες που αφορούν στην προσφορά πιο ουσιαστικών γευμάτων
Η Fiona Dawson – Global President της Mars Food, Multisales & Global Customers δήλωσε:
“Το όραμα της Mars Food – ‘Καλύτερο φαγητό σήμερα, καλύτερος κόσμος αύριο’ (Better Food Today. A Better World Tomorrow) – αποτελεί τον οδηγό των δράσεων μας, καθώς όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι το τι τρώμε, από που προέρχεται αυτό και με ποιους το μοιραζόμαστε έχει σημασία. Ο απολογισμός του Purpose in Action καταγράφει την πρόοδο που έχουμε σημειώσει από το 2016. Μάλιστα, έχουμε καταφέρει να διαθέσουμε 1 δισ. επιπλέον υγιεινά γεύματα τα οποία έχουν απολαύσει και μοιραστεί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα τα brands μας για να γιορτάσουμε τη σημασία του να τρώμε μαζί με την οικογένεια
ή τους φίλους μας. Παράλληλα, το 99% του ρυζιού μας σήμερα προέρχεται από αγρότες που εργάζονται βάσει των προδιαγραφών του Sustainable Rice Platform. Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανη γι’ αυτές τις επιτυχίες. Ωστόσο, παρά τη μέχρι στιγμής πρόοδο που έχουμε σημειώσει, υπάρχουν ακόμα πολλά πράγματα που μπορούν να γίνουν. Οι στόχοι που έχουμε θέσει μέχρι το 2025 περιλαμβάνουν την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων που έχουν τα γεύματα που μπορούμε να τα μοιραστούμε, η πρόσβαση σε καλύτερης ποιότητας φαγητό και η προώθηση του οράματος των brands μας, ώστε να μπορέσουμε να διαθέσουμε 5,5 δισ. υγιεινά γεύματα σε οικογένειες σε όλο τον κόσμο”.