Η Henkel Consumer Brands και το Dixan συνεχίζουν δυναμικά τους καθαρισμούς σε περιοχές που το έχουν ανάγκη στον 5ο κύκλο δράσεων του πετυχημένου προγράμματος τους «Καθάρισε σε Βάθος – Καθάρισε στην Πηγή». Δεύτερος σταθμός για το 2024 και 50η δράση του προγράμματος ήταν το Ρέμα Κηφισού στην Κηφισιά, στο σημείο Αντλιοστάσιο ΕΥΔΑΠ Χελιδονούς, με ανοιχτό κάλεσμα συμμετοχής του κοινού. Εργαζόμενοι με τις οικογένειες τους, εθελοντές μαζί με τον ηθοποιό Νίκο Κουρή, αναπόσπαστο μέλος της εθελοντικής ομάδας του Dixan, έδωσαν το παρόν τους, συμβάλλοντας σημαντικά στη διαφύλαξη και προστασία του φυσικού πλούτου της περιοχής.
O Κηφισός αποτελεί το μεγαλύτερο ποτάμι της Αττικής με μήκος 27 χιλιόμετρα συνδέοντας την Πεντέλη και την Πάρνηθα με τον Φαληρικό όρμο. Λόγω της έντονης ανθρώπινης και βιομηχανικής δραστηριότητας, το ρέμα του Κηφισού αντιμετωπίζει έντονα φαινόμενα ρύπανσης που χρήζουν αντιμετώπισης. Με τη δέσμευση για ένα πλανήτη πιο καθαρό για τις επόμενες γενιές, 60 εθελοντές της Henkel Consumer Brands, του Erasmus Student Network (ESN) και του κοινού, ανταποκρίθηκαν στο δεύτερο ανοιχτό κάλεσμα της δράσης στο Ρέμα Κηφισού, στο ύψος της Κηφισιάς, και με τη συμβολή της Save Your Hood, όλοι μαζί σαν μια ομάδα, συγκέντρωσαν συνολικά 5,3 τόνους απορριμμάτων και έδωσαν ανάσα ζωής στην έντονα επιβαρυμένη από πλαστικά και απορρίμματα περιοχή. Κάθε συνεισφορά, μικρή ή μεγάλη, αποτελεί σημαντική βοήθεια για τη χλωρίδα και την πανίδα του ελληνικού οικοσυστήματος, ειδικά σε περιοχές που έχουν πληγεί από μεγάλες πυρκαγιές, όπως ο Κηφισός το 2021.
«Συνεχίζουμε δυναμικά με τον δεύτερο καθαρισμό του Dixan για το 2024 μέσα από το πρόγραμμα “Καθάρισε σε βάθος, Καθάρισε στην πηγή” και γιορτάζουμε την 50η δράση καθαρισμού από την έναρξη του προγράμματος πριν 5 χρόνια. Φέτος ο κόσμος γίνεται μια ομάδα μαζί μας και αγκαλιάζει έμπρακτα την προσπάθεια μας συμβάλλοντας στην επίτευξη του στόχου μας για ένα κόσμο πιο καθαρό και βιώσιμο», δήλωσε η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Marketing Director για την Ελλάδα και Κύπρο, Henkel Consumer Brands.