Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να διαμορφώνει το μέλλον της ελληνικής επιχειρηματικότητας και κοινωνικής υπευθυνότητας, κατακτώντας δύο σημαντικές διακρίσεις στα Superbrands Awards 2024 και στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2024. Με όραμα, καινοτομία και σταθερή δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη, η εταιρεία αποδεικνύει έμπρακτα ότι η επιτυχία δεν μετριέται μόνο σε αριθμούς, αλλά και στη θετική επίδραση που έχει στην κοινωνία και το περιβάλλον.
Με αυτές τις βραβεύσεις, η Lidl Ελλάς επιβεβαιώνει τη θέση της ως πρωτοπόρος δύναμη που δεν περιορίζεται στη δημιουργία αξίας για τους πελάτες της, αλλά επενδύει σε έναν καλύτερο αύριο για όλους.
Διάκριση στα Superbrands Awards 2024: Μια Εταιρεία-Πρότυπο στην Ελληνική Αγορά
Στα Superbrands Awards 2024, η Lidl Ελλάς τιμήθηκε με τον τίτλο Business Superbrand Greece 2024, επιβεβαιώνοντας την ηγετική της θέση στον κλάδο του λιανεμπορίου. Η διάκριση αυτή δεν προέκυψε τυχαία. Αποτελεί το αποτέλεσμα μιας συνεχούς δέσμευσης στην ποιότητα, την καινοτομία και την παροχή προστιθέμενης αξίας προς τους όλους. Το βραβείο βασίζεται σε αυστηρά κριτήρια που περιλαμβάνουν την αξιοπιστία, τη φήμη, την εταιρική ευθύνη και την αφοσίωση στην εξυπηρέτηση των πελατών.
Η επιλογή έγινε από το Συμβούλιο των Superbrands, που αποτελείται από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου του μάρκετινγκ, της διαφήμισης και της επικοινωνίας, σε συνδυασμό με τη γνώμη του καταναλωτικού κοινού μέσω ανεξάρτητης έρευνας.
Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2024: Η Lidl Ελλάς στην Πρώτη Γραμμή της Κοινωνικής Υπευθυνότητας
Η δέσμευση της Lidl Ελλάς για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κοινωνική υπευθυνότητα αναδείχθηκε με τη διάκρισή της στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2024 για την πρωτοβουλία «Lidl Ελλάς και UNICEF: Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών». Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Lidl Ελλάς συμβάλλει ενεργά στην προστασία των παιδιών, ενισχύοντας δράσεις πρόληψης και υποστήριξης ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.
Η πρωτοβουλία βραβεύτηκε στον Πυλώνα των Συνεργασιών, στη θεματική «Συνεργασία Μη Κερδοσκοπικών Οργανώσεων – Ιδιωτικών Οργανισμών». Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από επιστήμονες αναγνωρισμένου κύρους (80%) και το ευρύ κοινό (20%), μέσω του δικτύου ενεργών πολιτών του QualityNet.
Η συνεργασία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2023 και μέχρι σήμερα έχει υποστηριχθεί με συνολική δωρεά 260.000€, μέσω της πασχαλινής ενέργειας του 2023 και του 2024, μέσω του προγράμματος πιστότητας Lidl Plus και τη συμμετοχή των πελατών της. Οι δράσεις περιλαμβάνουν χαρτογράφηση δεδομένων για τη βία κατά των παιδιών, εκπαιδευτικά σεμινάρια για επαγγελματίες επικοινωνίας και την ψηφιακή εφαρμογή PlaySafe, που ενημερώνει και προστατεύει εφήβους από περιστατικά έμφυλης βίας και cyberbullying.
Η Lidl Ελλάς δεν είναι απλώς μια εταιρεία λιανεμπορίου. Είναι ένας πυλώνας ανάπτυξης και κοινωνικής προσφοράς για την Ελλάδα. Με 231 καταστήματα σε όλη τη χώρα, η Lidl Ελλάς, με αυτές τις νέες διακρίσεις, επιβεβαιώνει τη θέση της ως ηγέτιδα δύναμη που επενδύει τόσο στην οικονομική ανάπτυξη όσο και στην κοινωνική ευημερία, επιδιώκοντας ένα βιώσιμο μέλλον για όλους.