DUREX: Νέα καμπάνια κατά του AIDS

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS, η DUREX και το διεθνές κίνημα του Ιδρύματος MTV Staying Alive, ‘Someone Like Me’, παρουσιάζει ένα νέο βίντεο για το ασφαλές σεξ.

Το ‘Someone Like Me’, το παγκόσμιο κίνημα για τη σεξουαλική υγεία από τη DUREX και το Ίδρυμα  MTV Staying Alive, παρουσιάζει σήμερα ένα νέο βίντεο με αφορμή τη διεθνή καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον ιό HIV λίγες μέρες πριν την παγκόσμια ημέρα του AIDS (1 Δεκ). Το νέο βίντεο, που λανσάρεται μέσω των παγκόσμιων προφίλ του ‘Someone Like Me’ στο YouTube, Facebook και Twitter έχει σχεδιαστεί για να επαγρυπνήσει τους νέους στον αγώνα κατά του ιού HIV και να δώσει το έναυσμα για συζητήσεις που διαλύουν τους μύθους γύρω από τον ιό HIV και το  AIDS.

Η Georgia Arnold, Executive Director του ιδρύματος MTV Staying Alive σχολιάζει: «Σύμφωνα με την έρευνά μας, ένας στους τέσσερεις νέους στην Ευρώπη πιστεύουν πως ο ιός HIV είναι ένα πρόβλημα που επηρεάζει κυρίως τους ανθρώπους στην Αφρική κάτι το οποίο είναι ένας ανησυχητικός μύθος. Θέλουμε το ‘Someone Like Me’ να βοηθήσει τους ανθρώπους να συνομιλήσουν, και μέσω διαδικτύου και στον πραγματικό κόσμο, σχετικά με τον HIV, λίγες μέρες πριν την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS».

«Δεν είναι αρκετό απλά να παρέχουμε πληροφορίες ελπίζοντας ότι οι νέοι άνθρωποι θα λάβουν το μήνυμα», προσθέτει η Georgia. «Ο μόνος τρόπος για να καταρριφθεί το στίγμα, οι μύθοι και τα στερεότυπα τα οποία σκεπάζουν την αλήθεια γύρω από τον HIV, είναι να προτρέψουμε τους ανθρώπους να συνομιλήσουν και να μοιραστούν την δική τους γνώση και τις δικές τους εμπειρίες στις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν για να επικοινωνούν καθημερινά».

Το κίνημα ‘Someone Like Me’ παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS, ενώ το 2014 πραγματοποιήθηκε μια ετήσια εκστρατεία που στόχο είχε να ενισχύσει το χαρούμενο, υγιές και ασφαλές σεξ σε όλο τον κόσμο. Καθώς προχωράμε στη δεύτερη καμπάνια για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS, στόχος του ‘Someone Like Me’ δεν είναι να νουθετήσει τους νέους ανθρώπους, αλλά να προκαλέσει ερωτήσεις και να πυροδοτήσει συζητήσεις σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Volker Sydow, Global Category Director για την σεξουαλική ευημερία στην DUREX σχολιάζει: «Καθώς πλησιάζουμε στην παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS, το ‘Someone Like Me’ δεν αποσκοπεί μόνο στο να προκαλέσει συζητήσεις που θα βοηθήσουν τους νέους ανθρώπους να καταλάβουν πώς να προστατευθούν από τον HIV, αλλά κυρίως να τους οπλίσει με μηνύματα, περιεχόμενο και βίντεο τα οποία θα μοιραστούν στη διαδικτυακή τους κοινότητα. Θέλουμε να ενδυναμώσουμε τους νέους ανθρώπους να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και να πάρουν την σωστή απόφαση όταν πρόκειται για την σεξουαλική τους υγεία».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ