Τα βασικά ευρήματα της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη «CSR 2015» που υλοποιήθηκε για 11η χρονιά, παρουσιάστηκαν την Τετάρτη 30 Μαρτίου, στο συνέδριο «CSR IN ACTION IIΙ» που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσιάστηκε η διαχρονική έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας η οποία πραγματοποιείται από το 2003 μέχρι σήμερα, σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό GlobeScan και το Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Η έρευνα απαντάει σε βασικά ερωτήματα αναφορικά με τη στάση των καταναλωτών στις ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων, αναδεικνύει τους λόγους για τους οποίους αποφασίζουν άλλοτε να τις επιβραβεύσουν ή /και άλλοτε να τις «τιμωρήσουν» και παρέχει αναλυτικά στοιχεία για περισσότερους από 10 διαφορετικούς κλάδους επιχειρήσεων.
O κος Αδριανόπουλος πρόεδρος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας δήλωσε, «Μέσα σε αυτό το πολύ δύσκολο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί εδώ και 6 χρόνια για επιχειρήσεις και καταναλωτές, χάρη στην διαχρονική πλέον έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, μας δίνεται η ευκαιρία να εκτεθούμε σε υψηλού επιπέδου ερευνητικά ευρήματα, προκειμένου να διαμορφώνουμε προγράμματα και δράσεις εταιρικής επικοινωνίας προσαρμοσμένες στις εκάστοτε επίκαιρες τάσεις και θέσεις των καταναλωτών- πολιτών πάνω στα θέματα αυτά »
Τα πλήρη στοιχεία της έρευνας και η αναλυτική έκθεση αποτελεσμάτων θα είναι διαθέσιμα προς πώληση από τη Δευτέρα 11 Απριλίου.