Την πιο ζεστή φιλοξενία βρήκε η «Γειτονιά Αλληλεγγύης», το καθιερωμένο πια διήμερο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 3 και το Σάββατο 4 Μαρτίου, στην Πλατεία Δημαρχείου στο Περιστέρι, υπό την αιγίδα του Δήμου.
Συνολικά, πάνω από 8.000 κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής επωφελήθηκαν από τις δωρεάν εξετάσεις και κοινωνικές δράσεις της «Γειτονιάς Αλληλεγγύης», που οργανώθηκαν από τα προϊόντα της Unilever, όπως η ΑΙΜ, το Becel pro-activ, το Pummaro, η Knorr, το Dove, η Κlinex, το Lipton, τα Ben & Jerry’s. Συνολικά, στις «Γειτονιές» της Unilever σε ολόκληρη την Ελλάδα έχουν συμμετάσχει μέχρι στιγμής πάνω από 30.000 συνάνθρωποί μας.
Τη «Γειτονιά» επισκέφτηκαν ο Δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Κοινωνικής Πολιτικής κ. Αναστάσιος Θεοδωράκος, καθώς και υπεύθυνοι συνεργαζόμενων επιστημονικών φορέων, όπως η Πρόεδρος του Συλλόγου Σκελετικής Υγείας «Πεταλούδα», κα Μέμη Τσεκούρα, η διοικητική Υπεύθυνη του Κέντρου Υγείας του Περιστερίου κα Ελεονώρα Χατζηπασχάλη και ο Γενικός Γραμματέας του Οδοντιατρικού Συλλόγου Αττικής κ. Θανάσης Ζορμπάς.
Η «Γειτονιά Αλληλεγγύης» περιελάμβανε δωρεάν εξετάσεις χοληστερίνης, στοματικής υγείας, οστικής πυκνότητας και πελματογραφήματος, ορθοπαιδική εκτίμηση οστεοαρθρίτιδας αλλά και δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για θέματα που αφορούν στην υγεία, στην κοινωνία και στο περιβάλλον, όλες ανοιχτές στο ευρύ κοινό. Το διήμερο πραγματοποιήθηκε με την επιστημονική συνεργασία του Κέντρου Υγείας του Περιστερίου, του Οδοντιατρικού Συλλόγους Αττικής και του Συλλόγου Σκελετικής Υγείας «Πεταλούδα».
Η κα Μίνα Βαλαβάνη, Διευθύντρια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, δήλωσε σχετικά: «Η Γειτονιά Αλληλεγγύης στο Περιστέρι, μας έδωσε τη δυνατότητα, μέσα από τις μάρκες μας όπως η ΑΙΜ, το Becel pro–activ, το Pummaro, η Knorr, το Dove, η Κlinex, το Lipton, τα Ben & Jerry’s να προσφέρουμε στους κατοίκους της Αθήνας, και συγκεκριμένα του Περιστερίου, μια σειρά από δράσεις φροντίδας, κυρίως για την υγεία και την ευεξία. Όλες αυτές οι δράσεις εντάσσονται στο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία, που έχει ως κεντρικό στόχο να αναπτύσσουμε τις δραστηριότητές μας, αφήνοντας παράλληλα θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία και στο περιβάλλον. Μετά τη μεγάλη επιτυχία της «Γειτονιάς Αλληλεγγύης» στη Θεσσαλονίκη και την Καβάλα, η ανταπόκριση που συναντήσαμε στο Περιστέρι, μας συγκίνησε και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε, καθώς ο καταξιωμένος πια αυτός θεσμός της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, είναι ένας ακόμη τρόπος να στηρίξουμε την ελληνική οικογένεια».