Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τα Europanel και Flamingo για λογαριασμό του FMCG κολοσσού, εστίασε σε 20.000 ενήλικους από πέντε αγορές (Βραζιλία, Ινδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) κι έθεσε το ερώτημα σχετικά με τον βαθμό που οι ανησυχίες τους περί αειφορίας και βιωσιμότητας επηρεάζουν τις επιλογές τους, τόσο σε in-store όσο σε αγορές από το σπίτι.
Τελευταία Νέα
Δημοφιλή Νέα
Ίδρυμα Ευγενίδου: Συμμετείχε στο Συνέδριο «Offshore Wind Energy Greece 2024»
Το Ίδρυμα Ευγενίδου συμμετείχε ενεργά στη συζήτηση για την ανάπτυξη των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στη θάλασσα, στο πλαίσιο του «Offshore Wind Energy Greece 2024»...