Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τα Europanel και Flamingo για λογαριασμό του FMCG κολοσσού, εστίασε σε 20.000 ενήλικους από πέντε αγορές (Βραζιλία, Ινδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) κι έθεσε το ερώτημα σχετικά με τον βαθμό που οι ανησυχίες τους περί αειφορίας και βιωσιμότητας επηρεάζουν τις επιλογές τους, τόσο σε in-store όσο σε αγορές από το σπίτι.
Τελευταία Νέα
Δημοφιλή Νέα
Τα Πρατήρια Shell στηρίζουν την πρωτοβουλία “The Love Van goes to...
Η Coral Α.Ε. – Shell Licensee συνεχίζει να στηρίζει την πρωτοβουλία “The Love Van goes to school” δίνοντας τη δυνατότητα σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου...