Unilever: Η αειφορία προσφέρει ευκαιρίες στα brands

Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τα Europanel και Flamingo για λογαριασμό του FMCG κολοσσού, εστίασε σε 20.000 ενήλικους από πέντε αγορές (Βραζιλία, Ινδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) κι έθεσε το ερώτημα σχετικά με τον βαθμό που οι ανησυχίες τους περί αειφορίας και βιωσιμότητας επηρεάζουν τις επιλογές τους, τόσο σε in-store όσο σε αγορές από το σπίτι.

Στα ευρήματα, το 1/5 των ερωτηθέντων (21%) ανέφερε πως θα προχωρούσε σε “ενεργή” επιλογή των brands, αν αυτά ήταν ξεκάθαρα για τα πιστοποιητικά αειφορίας στις συσκευασίες τους και στο marketing, ενώ το 33% υποστήριξε πως η αειφορία είχε αντίκτυπο στις τελικές τους αποφάσεις.

Στο μεταξύ, η τάση “purpose-led purchasing” είναι ενισχυμένη στις αναπτυσσόμενες αγορές, με το 53% των Βρετανών να δηλώνει πως “αισθάνεται καλύτερα” όταν αγοράζει βιώσιμα προϊόντα, σε αντίθεση με το 85% σε Βραζιλία, Τουρκία και 88% στην Ινδία.

Η Unilever εκτιμά πως αυτές οι καταναλωτικές στάσεις αντιπροσωπεύουν μια ευκαιρία 966 δισ. ευρώ για τα brands.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ