Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τα Europanel και Flamingo για λογαριασμό του FMCG κολοσσού, εστίασε σε 20.000 ενήλικους από πέντε αγορές (Βραζιλία, Ινδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) κι έθεσε το ερώτημα σχετικά με τον βαθμό που οι ανησυχίες τους περί αειφορίας και βιωσιμότητας επηρεάζουν τις επιλογές τους, τόσο σε in-store όσο σε αγορές από το σπίτι.
Τελευταία Νέα
Δημοφιλή Νέα
Παράταση εγγραφών στους αγώνες δρόμου του Όλοι Μαζί Μπορούμε για το...
Λίγες μέρες έμειναν μέχρι να κλείσουν οι εγγραφές για τους αγώνες δρόμου του ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
Μπείτε στο oloimaziboroume.gr μέχρι και την Κυριακή 31 Μαρτίου,...