Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τα Europanel και Flamingo για λογαριασμό του FMCG κολοσσού, εστίασε σε 20.000 ενήλικους από πέντε αγορές (Βραζιλία, Ινδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) κι έθεσε το ερώτημα σχετικά με τον βαθμό που οι ανησυχίες τους περί αειφορίας και βιωσιμότητας επηρεάζουν τις επιλογές τους, τόσο σε in-store όσο σε αγορές από το σπίτι.
Τελευταία Νέα
Δημοφιλή Νέα
Μαζί για το Παιδί: Συγκέντρωση βρεφικών ειδών σε Φορείς Παιδικής Προστασίας
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η δράση συγκέντρωσης βρεφικών ειδών του Μαζί για το Παιδί στο πλαίσιο του προγράμματος «Προσφέρω γιατί Νοιάζομαι», την Πέμπτη 31...