Η Παγκόσμια Συμμαχία για τη Νέα Γενιά (Global Alliance for YOUth), ανακοίνωσε στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, τη φιλοδοξία της να υποστηρίξει 6 εκατομμύρια νέους, βοηθώντας τους να αποκτήσουν δεξιότητες χρήσιμες για την αγορά εργασίας.
Πρόκειται για ένα επιχειρηματικό κίνημα οργανώσεων με κοινή νοοτροπία και πάθος να συνεργαστούν όλες μαζί με στόχο να βοηθήσουν τους νέους σε όλο τον κόσμο να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να επιτύχουν στην παγκόσμια αγορά εργασίας, σήμερα και αύριο.
Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, πάνω από το 60% των παιδιών που εισέρχονται στο δημοτικό σχολείο σήμερα θα απασχοληθούν σε επαγγέλματα που δεν υπάρχουν ακόμη. Την ίδια στιγμή, η Παγκόσμια Τράπεζα εκτιμά ότι το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού παραμένει αποκλεισμένο από την συνεχώς αναπτυσσόμενη ψηφιακή οικονομία. Τέσσερα δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να μην έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Η παραδοσιακή εκπαίδευση, όπου αυτή είναι διαθέσιμη, δεν προετοιμάζει πλέον τους νέους για την τρέχουσα και μελλοντική αγορά εργασίας. Με την πεποίθηση ότι οι εταιρείες έχουν μια τεράστια ευκαιρία να αναπτύξουν και να αντλήσουν εργατικό δυναμικό από τη μεγαλύτερη δεξαμενή ταλέντων και ανθρώπινου κεφαλαίου που ήταν ποτέ διαθέσιμη στην ανθρώπινη ιστορία, 20 διεθνείς ιδιωτικές εταιρείες αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε μια Παγκόσμια Συμμαχία για τη Νέα Γενιά, με στόχο να δημιουργήσουν ένα καλύτερο μέλλον για τις νεότερες γενιές.
«Η Παγκόσμια Συμμαχία για τη Νέα Γενιά αντιπροσωπεύει την κοινή μας προσπάθειά να προσφέρουμε στους νέους τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να ενταχθούν στην αγορά εργασίας του 21ου αιώνα. Οι εταιρείες μας δεσμεύονται να υποστηρίξουν και να αναπτύξουν προγράμματα που επιτρέπουν στους νέους να περάσουν με επιτυχία από την εκπαίδευση και την κατάρτιση, στην απασχόληση και να αναπτύξουν μια επιχειρηματική νοοτροπία» δήλωσε ο Laurent Freixe, Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé για την όλη την περιφέρεια της Αμερικής.
Μέχρι σήμερα, 20 πολυεθνικές εταιρείες έχουν προσχωρήσει στη συμμαχία ως ιδρυτικά μέλη: ABB, Adecco, BBVA, Cargill, Cemex, Engie, EY, Facebook, Firmenich, Mercer, Mastercard, Microsoft, Nestlé, Nielsen, Publicis, Rockwell Automation, SAP, Starbucks , Vodafone και White & Case. Η Συμμαχία είναι υπερήφανη που συνεργάζεται με εταίρους που δεν ανήκουν στον ιδιωτικό τομέα, όπως η Παγκόσμια Τράπεζα και η Solutions 4 Youth Employment.
Η Nestlé ίδρυσε τη Συμμαχία για τη Νέα Γενιά στην Ευρώπη το 2014, με σκοπό να βοηθήσει τους νέους να προετοιμαστούν για την είσοδό τους στον επαγγελματικό κόσμο. Μετά το επιτυχημένο της ξεκίνημα, η συμμαχία διευρύνθηκε στις χώρες της Συμμαχίας του Ειρηνικού – Pacific Alliance- το 2017 (Χιλή, Κολομβία, Μεξικό και Περού) καθώς και στις χώρες του Μερκοσούρ το Δεκέμβριο του 2018 (Αργεντινή, Βραζιλία, Παραγουάη και Ουρουγουάη).