Για 4η συνεχή χρονιά η KPMG δωρίζει νέα σχολικά είδη για τα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ

Με συγκινητικό βαθμό ανταπόκρισης και για τέταρτη συνεχή χρονιά, οι άνθρωποι της KPMG συμμετείχαν στη δράση με τίτλο «Back to School» που διοργάνωσε η εταιρεία στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής της Ευθύνης με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη του Αναλφαβητισμού.

Αυτή τη χρονιά εκτός από τη δωρεά νέων σχολικών ειδών στα σχολεία της ΕΛΕΠΑΠ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η KPMG επέκτεινε τη συνεισφορά της, χαρίζοντας στην ΕΛΕΠΑΠ εκπαιδευτικό υλικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για τις ατομικές συνεδρίες συμβουλευτικής προς παιδιά και επιπρόσθετα, ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα της ΜΚΟ «Θεόφιλος» πρόσφερε σχολικά είδη σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες.

Η συνεισφορά της KPMG προς τους δύο φορείς πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του τέταρτου στόχου βιώσιμης ανάπτυξης(SDGs) των Ηνωμένων Εθνών σχετικά με τη διασφάλιση ποιοτικής εκπαίδευσης και σε συνέπεια των ενεργειών που πραγματοποιεί η εταιρεία διεθνώς για την καταπολέμηση του παιδικού αναλφαβητισμού όπως πραγματοποιούνται από το KPMG’s Family for Literacy (KFFL).

Η παράδοση των σχολικών ειδών στην ΕΛΕΠΑΠ έγινε από τη Γενική Διευθύντρια και Chief Operating Officer (COO) της εταιρείας, Σιάνα Κυριάκου στην Αθήνα και από τον αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή, Δημήτρη Ηλιάδη στη Θεσσαλονίκη, με συνοδεία συνεργατών.

Η Σιάνα Κυριάκου, Γενική Διευθύντρια και COO της KPMG δηλώνει σχετικά: «Στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για την εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα και με ορίζοντα τη βιώσιμη ανάπτυξη η KPMG παρέχει για τέταρτη χρονιά σχολικά είδη και βιβλία σε μαθητές της προσχολικής εκπαίδευσης της ΕΛΕΠΑΠ και σε παιδιά – μέλη τριτέκνων και πολυτέκνων οικογενειών της ΜΚΟ «Θεόφιλος», ούτως ώστε όλοι οι μαθητές να έχουν τα μέσα για τη απρόσκοπτη παρακολούθηση και συμμετοχή των μαθημάτων τους.» Η Σιάνα Κυριάκου συμπλήρωσε επίσης ότι: «Προς κάθε κατεύθυνση η KPMG πιστεύει πως η εκπαίδευση αποτελεί τον ισχυρότερο πυλώνα για να στηρίξει τα παιδιά και τους νέους και να τους διασφαλίσει ένα καλύτερο αύριο. Προσπαθούμε διαρκώς μέσα από τις δράσεις μας να καλλιεργούμε τα θεμέλια αυτά και αναγνωρίζοντας τα οφέλη της εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης, να χτίζουμε την προσωπική και επαγγελματική πρόοδο της νέας γενιάς».

Φώτο: (από αριστερά προς τα δεξιά) οι εκπρόσωποι της KPMG Κατερίνα Πουρναροπούλου, CSR and Marketing Coordinator, Σιάνα Κυριάκου, Γενική Διευθύντρια και COO και ο Αλκιβιάδης Σιαράβας, Marketing and Communications Manager παίζοντας με τα παιδιά του τμήματος πρώιμης εκπαίδευσης μετά τη παράδοση των σχολικών ειδών, στην Αθήνα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ