Ισχυρή παρουσία θα έχει και τη φετινή χρονιά, η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ στα συναρπαστικά εκπαιδευτικά θεματικά πάρκα – μουσεία που λειτουργούν σε πόλεις της Ελλάδας, με στόχο να φέρουν τα παιδιά όλων των ηλικιών σε επαφή με τον υπέροχο κόσμο της ελληνικής μυθολογίας και της αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας και να ζήσουν μία ανεπανάληπτη εμπειρία.
Ειδικότερα, μέρος αυτών των αξιόλογων δράσεων, που «ζωντανεύουν» αρχαίους θεούς, μυθικούς ήρωες και φοβερά τέρατα, θα αποτελέσει η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ, με την παρουσία και υποστήριξή της στο εντυπωσιακό θεματικό πάρκο «Ηρακλής – οι 12 Άθλοι», στο Εκθεσιακό κέντρο Περιστερίου, από 15/10/2019 έως 29/2/2020, όπου οι λιλιπούτειοι επισκέπτες θα γνωρίσουν τον πρώτο υπερήρωα της ελληνικής μυθολογίας και τους άθλους του καθώς και τα μοναδικά ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, 12 Άθλοι του Ηρακλή.
Επιπλέον, η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη, στο θεματικό πάρκο – μουσείο «Οδύσσεια», στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Τεχνολογίας NOESIS από 22/10/2019 έως 24/1/2020 και στη Λάρισα, στον Πολυχώρο Θεσσαλίας από 15/3/2020 έως 31/5/2020, όπου μέσα από τρισδιάστατα σκηνικά ζωντανεύουν όλες οι περιπέτειες και οι περιπλανήσεις του πολυμήχανου Οδυσσέα.
Βρίσκεται παράλληλά στη Λάρισα, στην έκθεση αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας του Μουσείου «Κώστα Κοτσανά», στον Πολυχώρο Θεσσαλία, από 1/10/2019 έως 20/12/2019, όπου τα παιδιά θα ανακαλύψουν τις απίστευτες τεχνολογικές επιδόσεις των αρχαίων Ελλήνων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά την περιήγησή τους, τα παιδιά και οι συνοδοί τους θα συμμετάσχουν σε παιχνίδια και δημιουργικές κατασκευές ενώ από τα ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα των θεματικών πάρκων θα προμηθευτούν πρωτότυπα έντυπα με συμβουλές υγιεινής διατροφής. Παράλληλα, θα λάβουν νόστιμες συνταγές και εκπαιδευτικά παιχνίδια καθώς και ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ που ξεχωρίζουν για την υψηλή ποιότητα και τα ευφάνταστα σχήματα, εμπνευσμένα από την ελληνική μυθολογία και από το ελληνικό αλφάβητο.
Η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ με τις πολυποίκιλες δράσεις της και με τη συμμετοχή της στα θεματικά πάρκα ενδυναμώνει τη σχέση της με το καταναλωτικό κοινό συνολικά αλλά και με τα παιδιά, τα οποία κατέχουν κεντρικό ρόλο στη διαμόρφωση της κοινωνικής και αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρίας