Πρωτοβουλία «Grohe Goes Zero»: Παραγωγή χωρίς χρήση άνθρακα μέχρι το 2020

Με στόχο να γίνει η πρώτη βιομηχανία στον τομέα των ειδών υγιεινής που η παραγωγή θα γίνεται χωρίς τη χρήση άνθρακα μέχρι το 2020, η GROHE επεκτείνει την υλοποίηση της πρωτοβουλίας “GROHE goes ZERO”, που ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο.

Οι πέντε μονάδες παραγωγής της εταιρείας σε όλο τον κόσμο καθώς και τα κέντρα υλικοτεχνικής υποστήριξης στη Γερμανία μετασχηματίστηκαν ώστε να λειτουργούν με φυσικό αέριο, ενώ από τον Απρίλιο του 2020, η εταιρεία θα αντισταθμίσει τις αναπόφευκτες εκπομπές διοξειδίου άνθρακα μέσω δύο μεγάλων ανταποδοτικών έργων.

Τονίζεται ότι η επένδυση στην αειφορία είναι βασική προτεραιότητα της εταιρικής στρατηγικής της Grohe εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.

Ήδη από το 2000, η κορυφαία εταιρεία στον κόσμο για πλήρεις λύσεις μπάνιου και για εξαρτήματα κουζίνας, δεσμευόμενη στις “αρχές και τις κατευθυντήριες γραμμές για τη βιωσιμότητα”, προχωρά στη συνεχή αναβάθμιση όλων των προϊόντων, διαδικασιών και υπηρεσιών όσον αφορά την προστασία του περιβάλλοντος και τη διατήρηση των πόρων.

Από τότε, η GROHE έχει θέσει νέα βιομηχανικά πρότυπα, εφαρμόζοντας την προσέγγισή της για τη βιωσιμότητα που ενσωματώνει ολικά στους εργαζομένους, προμηθευτές, πελάτες, στις διαδικασίες, στα προϊόντα, αλλά και στην κοινωνική συμβολή της εταιρείας

“Περισσότερο από ποτέ, οι βιομηχανίες όπως η GROHE ζητούν να αναλάβουν ευθύνες και να επιτύχουν ακόμα μεγαλύτερη βιωσιμότητα », αναφέρει ο Thomas Fuhr, διευθύνων σύμβουλος της Grohe AG. «Επί χρόνια, εμείς επενδύουμε όχι μόνο στην έρευνα και την ανάπτυξη, προκειμένου να παράγουμε με έξυπνο τρόπο βιώσιμες λύσεις, αλλά και σε μεγάλο βαθμό σε μια αλυσίδα αξίας που εξοικονομεί πόρους.

Με την πρωτοβουλία «Grohe Goes Zero», δίνουμε τώρα ένα παράδειγμα για ολόκληρο τον κλάδο: Είμαστε ενεργοί στην αντιμετώπιση της πρόκλησης του διοξειδίου του άνθρακα με την ολοένα και μεγαλύτερη αποφυγή εκπομπών και, εάν αυτό δεν είναι δυνατό, αντισταθμίζοντάς τες.

Η πρωτοβουλία για την αειφορία συνδέεται άμεσα με πολυάριθμα μέτρα που λαμβάνουν χώρα στα εργοστάσια GROHE, προωθώντας τη μακροπρόθεσμη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα και εξοικονόμηση πόρων: Η εταιρεία έχει επενδύσει σε θερμοηλεκτρικούς σταθμούς και σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής, και της έχει απονεμηθεί το ασημένιο πιστοποιητικό του γερμανικού συμβουλίου αειφόρου οικοδομής για την επέκταση του εργοστασίου στο Klaeng της Ταϊλάνδης, ενώ έχτισε ένα υπερσύγχρονο εργαστήριο δοκιμών στο Χέμερ της Γερμανίας.

Παράλληλα η εταιρεία χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογίες που αυξάνουν τη βιωσιμότητα και την εξοικονόμηση, όπως η 3D διαδικασία εκτύπωσης μετάλλων που ξεκίνησε φέτος.

Ως αποτέλεσμα, η GROHE κατάφερε να αυξήσει την ενεργειακή της αποδοτικότητα κατά 24% και να μειώσει την εκπομπή αερίων θερμοκηπίου κατά περίπου 40% από το 2014, οπότε και ξεκίνησε τις παραπάνω διαδικασίες το 2014.

Η GROHE υποστηρίζει δύο έργα νερού στην Ινδία και το Μαλάουι

Η υλοποίηση δύο μεγάλων ανταποδοτικών έργων είναι ένα σημαντικό βήμα για να αντισταθμιστούν οι πολύ αναπόφευκτες εκπομπές CO2: Στο βόρειο τμήμα της Ινδίας, η λειτουργία μιας υδροηλεκτρικής ενέργειας αντικαθιστά την ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται κυρίως από σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής με καύση άνθρακα.

Στην αφρικανική ενδοχώρα του Μαλάουι, ένα έργο επισκευάζει και συντηρεί γεωτρήσεις που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή πόσιμου νερού. Με τη βοήθεια επιλεγμένων έργων αντιστάθμισης, η GROHE θα υποστηρίξει δραστηριότητες που βασίζονται σε εξαιρετικά αυστηρά κριτήρια, όπως το χρυσό πρότυπο, το οποίο αναπτύχθηκε υπό την αιγίδα της WWF.

Εκτός από την αποφυγή διοξειδίου του άνθρακα, τα μέτρα συμβάλλουν επίσης σε μια πιο βιώσιμη, οικολογική και κοινωνική ανάπτυξη των περιοχών γύρω από τα έργα.

“Με την GROHE goes ZERO, επεκτείνουμε περαιτέρω την ηγετική μας θέση ως ενός από τα πλέον βιώσιμα εμπορικά σήματα στον τομέα των ειδών υγιεινής”, λέει ο Thomas Fuhr.”Αλλά ταυτόχρονα, δεν έχουμε επιτύχει σε όλους τους στόχους αειφορίας μας. Μπορούμε και πρέπει να γινόμαστε ακόμα καλύτεροι».

Η GROHE έχει λάβει πολλά βραβεία για τη δέσμευσή της. Επί του παρόντος, το εμπορικό σήμα είναι μια από τις τρεις μεγάλες εταιρείες που έχουν οριστεί για το γερμανικό Βραβείο Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της GROHE Thomas Fuhr βραβεύτηκε πρόσφατα για τη δέσμευσή του για βιωσιμότητα από το εταιρικό δίκτυο B.A.U.M., τη γερμανική ένωση περιβαλλοντικής διαχείρισης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ