Εκδήλωση αφιερωμένη στο όραμα της για τη δημιουργία μιας δυναμικής Ελλάδας πραγματοποίησε η Lidl Ελλάς την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, παρουσία εκπροσώπων θεσμικών φορέων και εκπροσώπων των ΜΜΕ.
Στο πλαίσιο αυτής, παρουσιάστηκε το στρατηγικό πλάνο της εταιρίας για την ανάπτυξη και βιωσιμότητα της οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος, ενώ παρουσιάστηκαν στοιχεία από την πέμπτη κατά σειρά μελέτη κοινωνικο-οικονομικής επίδρασης της Lidl στην Ελλάδα για την περίοδο Μαρτίου 2019 – Φεβρουαρίου 2020, η οποία προσδιορίζει και αξιολογεί τις επιδράσεις που δημιουργούνται από τη λειτουργία της εταιρίας στην Ελλάδα, για την οικονομία και την κοινωνία της χώρας.
«Είμαστε κοινωνικοί συνοδοιπόροι, πολύ περισσότερο στις περιόδους κρίσης. Γιατί στις δύσκολες στιγμές η ευθύνη πέφτει βαρύτερη στους ώμους μας. Όσο μεγαλύτερη η εταιρεία, τόσο μεγαλύτερη η ευθύνη της να στηρίξει, να συσπειρώσει τον κοινωνικό ιστό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.
Αναφορά έγινε και στους δείκτες της εταιρίας για το οικονομικό έτος 2019 -2020, καθώς επιτεύχθηκε σημαντική αύξηση τζίρου, κλείνοντας θετικά σε ποσοστό 8,8%, με αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα και με «μεγαλύτερο» καλάθι αγορών.
Παράλληλα παρουσιάστηκε το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρίας για την επόμενη τριετία, το οποίο περιλαμβάνει συνολικές επενδύσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης του δικτύου καταστημάτων, με 11 νέα σημεία μέχρι το 2022.
Επιπλέον ανακοινώθηκαν δύο καίριας σημασίας συνεργασίες της Lidl Ελλάς, οι οποίες θα αφήσουν το αποτύπωμά τους στην ελληνική κοινωνία, επισφραγίζοντας την ουσιαστική συνεισφορά της εταιρίας στη χώρα.
Η Lidl Ελλάς ξεκινά συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Ελλάδα χωρίς Πλαστικά μιας Χρήσης», της κοινής πρωτοβουλίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος A.K. Λασκαρίδη. Πρόκειται για την πρώτη δράση ανοιχτής καινοτομίας με στόχο την ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών που συμβάλλουν, μέσα από την τεχνολογία και την ψηφιοποίηση, στους στόχους της εκστρατείας, ανοίγοντας τον δρόμο και σε άλλες πρωτοβουλίες με θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αλλά και ανταγωνιστικότητα στην αγορά.
«Η Lidl Ελλάς, μια εταιρία με σαφή, στρατηγικό προσανατολισμό στη βιωσιμότητα σε πολλά επίπεδα, υποστηρίζει αυτό το σημαντικό έργο που θα φέρει στο ίδιο τραπέζι πρόσωπα και ομάδες που θα κάνουν την περιβαλλοντική πρόκληση πηγή δημιουργίας» επεσήμανε η Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Λασκαρίδη.
Η συνεργασία της Lidl Ελλάς με το Κοινωφελές Ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη συνάδει απόλυτα με την πρωτοβουλία REset Plastic, τη διεθνή στρατηγική του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στο πεδίο δράσης REsearch για την υποστήριξη ερευνών με σκοπό την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων για την προστασία των φυσικών πόρων.
Επίσης, με αφορμή τον εορτασμό για τα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821, η Lidl Ελλάς προχωρά στην υλοποίηση ενός έργου μεγάλης πολιτιστικής, ιστορικής και συναισθηματικής αξίας, προσφέροντας στους Έλληνες μία σημαντική εθνική πολιτιστική κληρονομιά. Πρόκειται για μια σειρά πολιτιστικών δράσεων με στόχο τον αναστοχασμό πάνω στον διαχρονικό ρόλο και τη σημασία του τραγουδιού στη διαμόρφωση της ιστορικής μνήμης, της συλλογικής ταυτότητας και της εθνικής αυτογνωσίας. Μέσα από 63 τραγούδια, θα δοθεί η Ιστορία του τόπου από το 1821 έως σήμερα. Τον γενικό συντονισμό και την καλλιτεχνική επιμέλεια θα έχει ο Σταύρος Ξαρχάκος, σε συνεργασία με τον Λάμπρο Λιάβα, καθηγητή εθνομουσικολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.
«Tη δυναμική και διαχρονικότητα της ελληνικής μουσικής παράδοσης έρχεται να προβάλει η πρόταση-δράση που προγραμματίζουμε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 200 χρόνια από την Εθνεγερσία, με την πρωτοβουλία κι ευγενική υποστήριξη της Lidl Ελλάς», δήλωσε ο μουσικοσυνθέτης Σταύρος Ξαρχάκος.
Η Lidl Ελλάς δραστηριοποιείται εδώ και είκοσι ένα χρόνια στην Ελλάδα, έχοντας ως πυλώνες την αξιοπιστία, την υγιή επιχειρηματικότητα και τη χρηστή εταιρική διακυβέρνηση, συμβάλλοντας «Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο».