Οι νικητές του 11ο κύκλου του και τα αποτελέσματα του έργου τους.
Το Πρόγραμμα World of Difference του Ιδρύματος Vodafone, για 11η συνεχή χρονιά, έδωσε σε 10 νέους την ευκαιρία να απασχοληθούν για έξι μήνες στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό της επιλογής τους, οι οποίοι με τη δουλειά τους, συνέβαλαν στη βελτίωση της ζωής περισσότερων από 20.000 συμπολιτών μας, με όχημα την τεχνολογία και τα ψηφιακά εργαλεία.
Οι θεματικές πάνω στις οποίες εργάστηκαν οι δέκα φετινοί νικητές ήταν η προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος, η βιώσιμη μόδα, η φροντίδα της τρίτης ηλικίας, η κοινωνική και η γυναικεία επιχειρηματικότητα, η ψηφιοποίηση των δεδομένων ενός Οργανισμού, η κατάρριψη των στερεοτύπων γύρω από τα άτομα με αναπηρίες, η ισότιμη πρόσβαση στην ανάγνωση και η δημιουργία δικτύου εθελοντών.
Η Αλεξάνδρα Παπανικολάου, Υπεύθυνη του Ιδρύματος Vodafone δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που παρά τις δυσκολίες της πανδημίας, ολοκληρώσαμε τον 11ο κύκλο του προγράμματος World of Difference. Για ακόμα μια χρονιά, 10 ευαισθητοποιημένοι νέοι, με όχημα τις νέες τεχνολογίες, εργάστηκαν στον ΜΚΟ της επιλογής τους, συμβάλλοντας μέσα από το έργο τους στη βελτίωση της ζωής των συνανθρώπων μας. Ανυπομονούμε να ξεκινήσει σύντομα ο νέος κύκλος του προγράμματος και να γνωρίσουμε τους νέους WoDers που θα κάνουν τις ιδέες τους πράξη».
Οι νικητές του 11ο κύκλου του και τα αποτελέσματα του έργου τους
Η Emma Raibaut εργάστηκε ως βιβλιοθηκονόμος στην ΑΜΚΕ “We Need Books’’, την πρώτη πολυγλωσσική βιβλιοθήκη της Αθήνας. Στο διάστημα των έξι μηνών, καταλογογραφήθηκαν 1.425 βιβλία σε 15 διαφορετικές γλώσσες εκ των οποίων τα 1.125 είναι διαθέσιμα για δανεισμό. Επιπλέον, ήταν υπεύθυνη για τα social media του Οργανισμού στοχεύοντας τόσο στην αύξηση του κοινού του Οργανισμού – ειδικότερα στις νέες ηλικίες – όσο και στη διάδοση του έργου του.
Ο Henry Umunnakwe απασχολήθηκε στη Humane, με αντικείμενο τη δημιουργία και τη διαχείριση της πλατφόρμας “Be-Humane”. Ως Project Manager του έργου, δημιούργησε ένα ψηφιακό εργαλείο ενδυνάμωσης των ανθρώπων με αναπηρία, συνδέοντας σε πραγματικό χρόνο τον ασθενή με τον εθελοντή εντός γεωγραφικής περιοχής, ενώ παράλληλα ενημέρωσε πάνω από 2.000 πολίτες για το νέο ψηφιακό εργαλείο.
Η Χριστίνα Γεροθόδωρου ως E-shop Administrator & Social Media Specialist του προγράμματος Fabric Republic της ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ, εργάστηκε για την ορθή λειτουργία και την ανάπτυξη του e-shop του Οργανισμού, καθώς και την προώθηση της ιδέας του upcycling. Μέσω της εργασίας της ωφελήθηκαν 18.000 άτομα, ενώ λήφθηκαν 7.000 κιλά ρούχα από ιδιώτες, δόθηκαν 6.500 κιλά καθαρά ρούχα σε ευάλωτες ομάδες και δημιουργήθηκαν περισσότερα από 3.000 προϊόντα από ανακυκλωμένο ύφασμα.
Η Δήμητρα Κοντοβά, ως Campaign Manager στην ΑΜΚΕ Με Άλλα Μάτια, ανέλαβε τον σχεδιασμό, την παραγωγή περιεχομένου και την εκτέλεση της digital καμπάνιας εξοικείωσης με την αναπηρία “#SpeakUp”. Μέσα στο εξάμηνο της εργασίας της, δημιούργησε 24 εκπαιδευτικά βίντεο, με στόχο να καταρριφθούν τα στερεότυπα γύρω από την αναπηρία, βελτιώνοντας τις κοινωνικές συνθήκες διαβίωσης των ανάπηρων συνανθρώπων μας. Τα βίντεο είχαν ευρεία απήχηση στο κοινό, πετυχαίνοντας πάνω από 800.000 προβολές.
Η Μαρία Κοτσώνη, στο πλαίσιο της εργασίας της στην InterMediaKT ως Interactive Multimedia Developer, σχεδίασε την πλατφόρμα Web Guide for Caregivers. Μια διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα για τους οικογενειακούς φροντιστές, με στόχο τη βελτίωση της ψυχικής υγείας των ίδιων και των ατόμων που φροντίζουν. Μέχρι σήμερα, η πλατφόρμα έχει δοκιμαστεί πιλοτικά από 20 επαγγελματίες φροντιστές, ενώ έχουν εκπαιδευτεί 75 οικογενειακοί φροντιστές.
Ο Μιχάλης Μαρινάκης εργάστηκε στη ΜΚΟ All for Blue, η οποία στοχεύει στην προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος και την ενημέρωση για τα πλαστικά μιας χρήσης. Από τη θέση του Educational Content Coordinator, δημιούργησε 8 εκπαιδευτικά βίντεο βασισμένα στη STEM εκπαίδευση – τα ”SeaSTEΜ activities“- με σκοπό να χρησιμοποιηθούν από την εκπαιδευτική κοινότητα για την ενημέρωση μαθητών και καθηγητών σχετικά με τους τρόπους προστασίας και διάσωσης του θαλάσσιου οικοσυστήματος.
Ο Δημήτρης Μπουφίδης απασχολήθηκε στο Σώμα Ελλήνων Προσκόπων, ως Υπεύθυνος Ψηφιακής Υποστήριξης του #SDG_crew για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης. Από αυτή τη θέση, σχεδίασε ένα application, το οποίο παρέχει ιδέες για καλές πρακτικές, tips για καθημερινές ενέργειες σε ατομικό επίπεδο κ.ά., τα οποία βασίζονται στις αρχές των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης. Παράλληλα, ασχολήθηκε με την υποστήριξη της σελίδας Scouts4SDGs στο facebook αλλά και την επίσημη σελίδα του Οργανισμού -scouts4sdgs.gr- με στόχο τη δημοσίευση καλών πρακτικών της καθημερινής ζωής, στοχεύοντας στην ενημέρωση περισσότερων από 25.000 μελών του Οργανισμού.
Η Έρη Παυλάκη, συνιδρύτρια της Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης Women Do Business εργάζεται ως Operations Manager, στοχεύοντας στην προαγωγή της γυναικείας επιχειρηματικότητας. Στο εξάμηνο της εργασίας της, μέσω του προγράμματος World of Difference, δημιούργησε την ψηφιακή πλατφόρμα ‘’Koinoniko – Epixeiro’’, στην οποία μέχρι στιγμής έχουν εγγραφεί 20 κοινωνικές επιχειρήσεις και 7 μέντορες.
Η Στέλλα Πιστοφίδου, ως υπεύθυνη Πληροφοριακών Συστημάτων στον Φάρο Τυφλών Ελλάδος, ανέλαβε τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας του Οργανισμού καθώς επίσης και τη δημιουργία μιας mobile εφαρμογής, με στόχο την παροχή λογοτεχνικών βιβλίων σε ακουστική μορφή, σε ανθρώπους με περιορισμένη ή ολική απώλεια όρασης. Επιπλέον, μέσω των social media, περισσότερα από 2.500 άτομα ενημερώθηκαν για το έργο του Οργανισμού.
Η Χρύσα Χατζηβασιλείου, εργάστηκε στο Σωματείο Ένωση Κυριών Δράμας- Σπίτι Ανοιχτής Φιλοξενίας, όπου σχεδίασε και επίβλεψε την αναβάθμιση της βάσης δεδομένων, συμβάλλοντας στην ψηφιοποίηση του μητρώου των ωφελούμενων του Οργανισμού. Μέσω της νέας βάσης δεδομένων, που διευκολύνει την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων, κάθε ωφελούμενος έχει μια μοναδική ηλεκτρονική κάρτα για την καλύτερη εξυπηρέτησή του. Μέχρι σήμερα έχουν εγγραφεί 1.750 ωφελούμενοι.