Η&M Ελλάδος: Συνεργάζεται με την Καίτη Γκραμμά για τη νέα Pride καμπάνια “MY CHOSEN FAMILY”

Η H&M με υπερηφάνεια ανακοινώνει το λανσάρισμα της παγκόσμιας καμπάνιας “My chosen family” με βασικό μήνυμα «Οικογένεια είναι οι άνθρωποι που σε αγαπούν, όποιον κι αν αγαπάς», για την ενίσχυση της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και του Pride. Η H&M συνεχίζει να γιορτάζει και να υποστηρίζει την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και να διερευνά θέματα σχετικά με όσους ανήκουν σε αυτήν και όχι μόνο.

Η καμπάνια “My chosen family” εστιάζει στην έννοια των μη βιολογικών οικογενειών, οι οποίες διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο για πολλά άτομα εντός και εκτός της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.

Στην Ελλάδα με αφορμή την παγκόσμια καμπάνια “My Chosen Family”, αναδεικνύουμε ιστορίες αποδοχής και αγάπης και δίνουμε ξεχωριστή βαρύτητα στην έννοια κάθε συνόλου, που νιώθει ότι ανήκει ο καθένας. 

Η Καίτη Γκραμμά, ως το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας για την Ελλάδα, μεταφέρει τα δικά της μηνύματα και βιώματα στο ευρύ κοινό, ενώ μας συστήνει τους δικούς της ανθρώπους που την κάνουν να νιώθει αποδοχή και ασφάλεια μέσα από reels με στιγμές από την καθημερινότητα τους. 

Τα πρόσωπα που επιλέγεις ως «οικογένεια» είναι οι ξεχωριστές στιγμές με συναίσθημα που μοιράζεσαι μαζί τους, είναι οι «άτυποι» δεσμοί που σας συνδέουν με παρονομαστές την ανιδιοτελή αγάπη και την αλληλοϋποστήριξη. Διαλέγοντας οικογένεια, έχεις την ελευθερία να είσαι ο εαυτός σου και να σε αποδέχονται για αυτό.  

«Η συμπερίληψη και η διαφορετικότητα αφορά το ποιοι είμαστε και πως αυτοπροσδιοριζόμαστε και είναι βαθιά ριζωμένη στις αξίες μας. Για να παραμείνουμε πιο σχετικοί τόσο για τους πελάτες όσο και για τους συναδέλφους μας, πρέπει να κατανοήσουμε και να αγκαλιάσουμε πραγματικά διαφορετικές προοπτικές. Ένα πραγματικά περιεκτικό περιβάλλον θα οδηγήσει σε καλύτερες λύσεις, καλύτερες αποφάσεις και καλύτερα αποτελέσματα. Το φετινό Pride φέρνει στη συζήτηση το σημαντικό θέμα της οικογένειας που επιλέγουμε, και είμαι πολύ περήφανη για αυτή τη σημαντική και όμορφη καμπάνια», λέει η Ann-Charlotte Berglind, Επικεφαλής του HR H&M.

Σε σχέση με την παγκόσμια καμπάνια, θα πραγματοποιηθεί δωρεά 100.000 USD στην εκστρατεία των Ηνωμένων Εθνών Free & Equal, η οποία υπερασπίζεται τα ίσα δικαιώματα και τη δίκαιη μεταχείριση της παγκόσμιας ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.