Περισσότεροι από 2.500 managers, CEOs, επιχειρηματικά στελέχη και εργαζόμενοι από διάφορα τμήματα και κλάδους, συναντήθηκαν στη Γραμμή Εκκίνησης του μεγαλύτερου εταιρικού αγώνα δρόμου, του Powerade B2Run Aθens 2024, που διοργανώθηκε για 4η χρονιά από την ΕΥ ΖΗΝ Greece στο Ολυμπιακό Στάδιο, την Τρίτη 18 Ιουνίου. Σε μία αξέχαστη, διασκεδαστική εμπειρία, σε μία διαδρομή μήκους 5 χλμ., το αθλητικό πνεύμα επικράτησε και όλοι έγιναν μία τεράστια δρομική ομάδα!
Το διεθνώς αναγνωρισμένο brand του B2Run συνιστά μία εξαιρετικά επιτυχημένη πρωτοβουλία, η οποία διεξάγεται από το 2008 σε δεκάδες πόλεις σε Ευρώπη και Αφρική, με σκοπό να ενισχύσει τις αξίες της ομαδικότητας, της αλληλοϋποστήριξης και της ευεξίας μεταξύ συναδέλφων. Μία πρωτοβουλία μη ανταγωνιστικού χαρακτήρα, η οποία ανταμείβει τη συμμετοχή και όχι τη νίκη, τονώνει την ψυχολογία και ενισχύει την εξωστρέφεια εταιρειών και εργαζομένων, ώστε να βελτιώσει, μέσω του αθλητισμού, την ποιότητα ζωής και εργασίας τους, τόσο εντός όσο και εκτός γραφείου!
Και φυσικά από μια τέτοια πρωτοβουλία δεν θα μπορούσε να λείπει και το κοινωνικό πρόσημο. Φέτος, η διοργάνωση στήριξε έμπρακτα το έργο των Σωματείων «ΕΛΠΙΔΑ – Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο» και «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ». Μέλη των Συλλόγων ήταν παρόντα στο ΟΑΚΑ την ημέρα της εκδήλωσης για να ευαισθητοποιήσουν το κοινό σχετικά με την εθελοντική δωρεά αιμοποιητικών κυττάρων, αλλά και τη σημασία της αύξησης του αριθμού εθελοντών δοτών μυελού των οστών, ενώ παράλληλα ενημέρωναν για τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες των Σωματείων, καθώς και για τους τρόπους με τους οποίους μπορεί κανείς να ενισχύσει το έργο τους. Μάλιστα, η κορυφαία Μαραθωνοδρόμος και Πρέσβειρα του Ελληνικού αθλητισμού, Μαρία Πολύζου από την ομάδα του Σωματείου ΕΛΠΙΔΑ εκφώνησε τον όρκο του αθλητή, δίνοντας τον αθλητικό παλμό της διοργάνωσης και βάζοντας όλους σε running mode!
Επιπλέον, με τη συμβολή της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ), το event είχε για άλλη μια χρονιά μηδενικό αποτύπωμα, καθώς συγκεντρώθηκαν και ανακυκλώθηκαν 10.000 πλαστικά μπουκάλια και 5.000 συσκευασίες αλουμινίου αναψυκτικών και μπύρας. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του αγώνα, «έτρεχε» και ενημερωτική καμπάνια από την ΕΕΑΑ για τον σωστό τρόπο διαχωρισμού και ανακύκλωσης των συσκευασιών.
Σε μία εποχή κοινωνικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων, οι ομαδικές δράσεις που προάγουν έμπρακτα μια ανθρωποκεντρική εταιρική κουλτούρα και την ευαισθητοποίηση σε θέματα που αφορούν την ικανοποίηση και ψυχική υγεία των εργαζομένων, είναι πιο επίκαιρες και απαραίτητες από ποτέ. Η EY ZHN Greece επενδύει συστηματικά σε πρωτοβουλίες που προάγουν όχι μόνο τον αθλητισμό και την ποιότητα ζωής σε όλα τα επίπεδα, αλλά και τις αξίες του σεβασμού και της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης.