H θεματική του TEDxAcademy 2013 είχε τον εμπνευσμένο τίτλο “Dis//cover”, συμβολίζοντας την ανακάλυψη του μέλλοντος, τα τολμηρά μονοπάτια της εξέλιξης και το δρόμο προς τα μπροστά. Σκοπός της φετινής διοργάνωσης ήταν να δώσει απαντήσεις ή να θέσει ερωτήματα που θα μας οδηγήσουν σε νέες ανακαλύψεις.
Διάσημοι ομιλητές από όλο τον κόσμο συναντήθηκαν στο φετινό TEDxAcademy και προσκάλεσαν το κοινό σε μια συζήτηση γύρω από την Ανακάλυψη, την τέχνη του να εντοπίζεις κάτι καινούργιο ή κάτι «παλιό» που ήταν μέχρι πρότινος άγνωστο. Η διοργάνωση κάλυψε διάφορες θεματικές ενότητες, όπως επιχειρηματικότητα, δημοσιογραφία, αρχαιολογία, ωκεανογραφία κ.ά., θεωρώντας πως ο ένας κλάδος συμπληρώνει τον άλλο και μαζί παράγουν μία μοναδική ευκαιρία για τη γέννηση νέων ιδεών με καινοτομία και δημιουργικότητα.
Η Coca-Cola, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά έμπρακτα την υποστήριξή της σε φρέσκες ιδέες και δράσεις που αναδεικνύουν τα καλά πράγματα που συμβαίνουν καθημερινά γύρω μας, βρέθηκε στο πλευρό του TEDxAcademy 2013. Η μάρκα υποστήριξε την πρωτοβουλία αλλά και την επικοινώνησε μέσα από τη σελίδα της καμπάνιας «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο» στο Facebook.