Microsoft Ελλάς: Οι ψηφιακές δεξιότητες «εισιτήριο» εισόδου στην αγορά εργασίας

Περισσότερους από 100 φοιτητές και μαθητές Λυκείου υποδέχθηκε η Microsoft Ελλάς σε εκδήλωση με τίτλο Digi Skills: Connecting Youth with the Future, δίνοντας τους τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης που παρέχει ο κλάδος των ΤΠΕ αλλά και ευρύτερα για τις προοπτικές που διανοίγονται μέσα από την απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων.

Στο επίκεντρο της συζήτησης που διοργάνωσε η εταιρεία με την υποστήριξη της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (Σ.Ε.Π.Ε.), βρέθηκε η μείωση του υφιστάμενου χάσματος ψηφιακών δεξιοτήτων, ο προγραμματισμός και η σημασία του ως «πύλης εισόδου»  στην αγορά εργασίας του σήμερα και του αύριο.

Την εκδήλωσε άνοιξε μια 12χρονη μαθήτρια, η οποία μοιράστηκε τη δική της εμπειρία από τη συμμετοχή της στα περσινά εργαστήρια προγραμματισμού Microsoft Adventure Coding Classesτης Microsoft Ελλάδος και τον τρόπο με τον οποίο οι γνώσεις που αποκόμισε την βοήθησαν να ανακαλύψει έναν επαγγελματικό δρόμο και ταυτόχρονα έναν νέο συναρπαστικό κόσμο.

Τη δική του εμπειρία σχετικά με τις εναλλακτικές που του προσέφεραν οι ψηφιακές δεξιότητες κατέθεσε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Σπύρος Αργυροηλιόπουλος, απόφοιτος Τμήματος Μαθηματικών, που συμμετείχε στο Πρόγραμμα εκπαίδευσης και κατάρτισης της Microsoft Ελλάδος  και του Ελληνικού Δικτύου Επαγγελματιών Πληροφορικής (HePIS)  FIT4JOBS και απασχολείται σήμερα στον τομέα της Πληροφορικής ως Developer.

Στη διάρκεια της ομιλίας του, ο Μανώλης Λαμπόβας, Strategic Development Manager της HePIS, ανακοίνωσε στους παρευρισκόμενους μαθητές και φοιτητές τη δυνατότητα δωρεάν συμμετοχής τους στο νέο κύκλο σεμιναρίων στο πλαίσιο του Microsoft YouthSpark.

Ο Γιώργος Νικολετάκης, Business Development Manager & Founder, 100 Mentors, από την πλευρά του παρουσίασε την πλατφόρμα mentoring που έχει αναπτύξει και την οποία θα μπορούν οι μαθητές και οι φοιτητές που συμμετείχαν στην εκδήλωση, να αξιοποιήσουν για θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού, προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών.

Τη σημασία του προγραμματισμού, της ανάπτυξης των ψηφιακών δεξιοτήτων και του mentoring των νέων για τη διασφάλιση ενός βιώσιμου μέλλοντος, ανέλυσαν επίσης οι: Μιχαλίτσα Παπασωτηρίου, Υπεύθυνη Ακαδημαϊκής Υποστήριξης, TechnoKids, Πάνος Καλογερόπουλος, Head of Internet & Social Media, Σ.Ε.Π.Ε., Μπέτυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.

Στον χαιρετισμό του ο Τίμος Πλατσάς, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Microsoft Ελλάδος, Κύπρου και Μάλτας, δήλωσε: «Είναι σημαντικό σε μια δύσκολη περίοδο, όπου οι νέοι διακατέχονται από το αίσθημα της ανασφάλειας και το φόβο της ανεργίας, να δίνουμε διεξόδους και να δείχνουμε το δρόμο για ένα βιώσιμο μέλλον. Οι ψηφιακές δεξιότητες των νέων και ιδιαίτερα ο προγραμματισμός μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν προτεραιότητα όλων».

Ο Αναπληρωτής Επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα Αργύρης Περουλάκης  ανέφερε: «Το χάσμα των ψηφιακών δεξιοτήτων αποτελεί μεγάλη πρόκληση για την Ευρώπη. Χρειάζεται να διασφαλίσουμε ότι υπάρχει πρόσβαση στις απαραίτητες και κατάλληλες δεξιότητες, έτσι ώστε ο ψηφιακός μετασχηματισμός της οικονομίας και της κοινωνίας να γίνει ευκαιρία για νέες ποιοτικές θέσεις εργασίας».

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ακόμη ο Επικεφαλής του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, Λεωνίδας Αντωνακόπουλος.

2ος κύκλος “Microsoft Adventure Coding Classes”

Στην εκδήλωση ανακοινώθηκε επίσης η έναρξη του νέου κύκλου εργαστηρίων “Microsoft Adventure Coding Classes” για παιδιά ηλικίας 8 έως 16 ετών, που θα πραγματοποιηθούν για τρία συνεχόμενα σαββατοκύριακα (3-4, 10-11 και 17-18 Δεκεμβρίου, 11.00 π.μ.-13.00 μ.μ.) στα γραφεία της εταιρείας, με στόχο την εξοικείωση των παιδιών με τον προγραμματισμό και την ψηφιακή επικοινωνία και με αφορμή τον παγκόσμιο εορτασμό της «Ώρας του Κώδικα».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ