Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τα Europanel και Flamingo για λογαριασμό του FMCG κολοσσού, εστίασε σε 20.000 ενήλικους από πέντε αγορές (Βραζιλία, Ινδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) κι έθεσε το ερώτημα σχετικά με τον βαθμό που οι ανησυχίες τους περί αειφορίας και βιωσιμότητας επηρεάζουν τις επιλογές τους, τόσο σε in-store όσο σε αγορές από το σπίτι.
Τελευταία Νέα
Δημοφιλή Νέα
Το Χαμόγελο του Παιδιού: Δράσεις για αντιμετώπιση της Σεξουαλικής Κακοποίησης των...
1 παιδί κάθε 3 ημέρες αναφέρει πως κακοποιείται σεξουαλικά · Τι συμβαίνει όταν ακούς ένα παιδί να σου εκμυστηρεύεται πως κακοποιείται?
18 Νοεμβρίου: Ευρωπαϊκή Ημέρα για...