Οι 20 Δεσμεύσεις για το 2020 της Wind

    Έχοντας χαράξει νέα στρατηγική με ‘’20 Δεσμεύσεις για το 2020’’ η WINDυλοποιεί με συνέπεια την 16ετή στρατηγική της για την Εταιρική Υπευθυνότηταμε κύριο μέλημα τη διαρκή βελτίωση της επίδρασης της στην Κοινωνία, τους Ανθρώπους της, το Περιβάλλον, τους Πελάτες και την Οικονομία.

    H εταιρεία δημοσίευσε την 11η ετήσια Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας με μία ξεχωριστή βιωματική εμπειρία εθελοντισμού  σε συνεργασία με την Ethelon και εκπροσώπους των ΜΜΕ οι οποίοι ετοίμασαν 1.000 πακέτα φαγητού για το Κέντρο Ημερήσιάς Υποδοχής Αστέγων  της οργάνωσης PRAKSIS στην Αθήνα. Η ενεργή συμμετοχή στη δωρεά είχε στόχο να εμπνεύσει τον εθελοντισμό, αξία που διαπνέει το μεγαλύτερο μέρος των κοινωνικών δράσεων της WIND σε επίπεδο Εταιρικής Υπευθυνότητας και ενισχύει τη διάδοση του μηνύματος της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο… μία έμπρακτη εφαρμογή της συνδεσιμότητας!

    Εξάλλου, σημείο αναφοράς της Έκθεσης είναι  ο όρος “connectivity”. Σαν μια κλωστή, ένα λεπτό νήμα, καθένας από την ομάδα της WIND με τις πράξεις του συνδέει και συνδέεται με τους Ανθρώπους, το Περιβάλλον, την Κοινωνία, τους Πελάτες και την Οικονομία δημιουργώντας ένα μεγάλο δίκτυο που συνεχώς επεκτείνεται και εξελίσσεται για να προσφέρει το αγαθό της επικοινωνίας και της συνδεσιμότητας στον ψηφιακό κόσμο απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα.

    Νέα στρατηγική  “20 Δεσμεύσεις για το 2020″   

    Η νέα στρατηγική που χαράζει η WIND –η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που υιοθετεί μία παγκόσμια προσέγγιση-  αποτελείται από 20 δεσμεύσεις για το 2020  στο πλαίσιο της μακροχρόνιας δέσμευσής της για διαρκή συνεισφορά στην ελληνική κοινωνία και οικονομία με όρους βιώσιμης ανάπτυξης, εναρμονιζόμενη πλήρως με την Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών ως το 2030 (SDGs).

    Mε την θέσπιση των 20 στόχων η WIND δεσμεύεται μέχρι το 2020 για:

    • τη διαρκή εκπαίδευση των ανθρώπων της, για την ισορροπημένη εργασιακή σχέση και για την ευκαιρία σε περισσότερες γυναίκες να αναλαμβάνουν θέσεις υψηλής διοικητικής ευθύνης.
    • τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της μέσω της μείωσης των εκπομπών και της κατανάλωσης ενέργειας, της μείωσης των αποβλήτων που καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής ταφής και της δημιουργίας του πρώτου κλιματικά ουδέτερου καταστήματός
    • τη δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος πλοήγησης για τα παιδιά, μέσω του προγράμματος kids@safety και τον ψηφιακό μετασχηματισμό απομακρυσμένων νησιών μέσω του προγράμματος «Ερχόμαστε Κοντά»
    • την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και τη συνεργασία της με εγχώριους προμηθευτές, αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό και τις πρώτες ύλες της χώρας και τις συνεχείς επενδύσεις στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες με στόχο την προσφορά  μιας εξαιρετικής εμπειρίας επικοινωνίας στους συνδρομητές.

     

    Όπως σημειώνει στον πρόλογο της 11ης ετήσιας Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής: ‘ στρατηγική μας για την Εταιρική Υπευθυνότητα ξεδιπλώνεται με μια σειρά από δράσεις που αγγίζουν άμεσα και θετικά την ελληνική κοινωνία, όπως οφείλει να κάνει η WIND ως μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας, με κρίσιμο οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα’’.

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ