Στόχος του Ομίλου είναι να ξεκινήσει την παραγωγή μπουκαλιών με βάση αυτή την πρωτοποριακή καινοτομία το 2025. Η Biotherm πρόκειται να είναι η πρώτη από τις μάρκες του Ομίλου, που θα λανσάρει προϊόν σε αυτό το μπουκάλι του μέλλοντος.
Η τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την Carbios, πρωτοπόρο στην ανάπτυξη λύσεων βιοτεχνολογίας για την ανακύκλωση πλαστικών PET*, ανοίγει το δρόμο για την κατασκευή νέων προϊόντων κατασκευασμένων από 100% ανακυκλωμένα υλικά που παράγονται χρησιμοποιώντας την ενζυματική διαδικασία. Έχει το πλεονέκτημα ότι είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους PET – διαυγές, χρωματιστό, αδιαφανές και πολυστρωματικό – και καθιστά αυτά τα πλαστικά απείρως ανακυκλώσιμα.
Ο Jacques Playe, Packaging and Development Director, της L’Oréal, δήλωσε: «Συνεργαζόμαστε με την Carbios από το 2017 για να αναπτύξουμε αυτό το πρώτο μπουκάλι φτιαγμένο από PET, που προέρχεται από την ενζυματική τεχνολογία ανακύκλωσης, μια εναλλακτική λύση στη μηχανική ανακύκλωση. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε σήμερα τη δυνατότητα παραγωγής αυτών των φιαλών σε πιλοτική φάση και έχουμε τη μεγάλη χαρά να είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε τη συσκευασία του μέλλοντος με τους συνεργάτες μας. Αυτή είναι μια πολλά υποσχόμενη καινοτομία για τα επόμενα χρόνια που αποδεικνύει τη δέσμευσή μας να διαθέσουμε στην αγορά πιο φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και η οποία αποτελεί μέρος μιας πρωτοβουλίας κυκλικότητας που ξεκίνησε πριν από περισσότερα από 15 χρόνια».
Ο Giulio Bergamaschi, Global Brand President της Biotherm, σημείωσε: «Η Biotherm είναι πρωτοπόρος στα οικολογικά υπεύθυνα καλλυντικά και έχει θέσει τη βιώσιμη συσκευασία και τη μείωση των απορριμμάτων στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να είμαστε η πρώτη μάρκα ομορφιάς που δημιούργησε ένα πλήρως ανακυκλωμένο μπουκάλι χρησιμοποιώντας πλαστικό από την πρωτοποριακή τεχνολογία της Carbios ».
Το 2017, για να προωθήσει την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων ανακύκλωσης πλαστικών και να συνεργαστεί για την εφαρμογή της τεχνολογίας στη βιομηχανία, η L’Oréal δημιούργησε μια κοινοπραξία με την Carbios, στην οποία έχουν πλέον ενταχθεί οι Nestlé Waters, PepsiCo και Suntory Beverage & Food Europe. Το 2019, η L’Oréal επένδυσε στην Carbios μέσω της εταιρείας επιχειρηματικού κεφαλαίου BOLD – Business Opportunities for L’Oréal Development.
Με το “L’Oréal for the Future”, το νέο πρόγραμμα βιωσιμότητας της L’Oréal για το 2030, ο Όμιλος έχει κάνει ένα ακόμη βήμα προς το θεμελιώδη μετασχηματισμό της δραστηριότητάς του και έχει θέσει νέους φιλόδοξους στόχους, ιδίως στον τομέα των συσκευασιών:
- Μέχρι το 2025, το 100% των πλαστικών συσκευασιών της θα είναι επαναγεμιζόμενες, επαναχρησιμοποιήσιμες, ανακυκλώσιμες ή βιοδιασπώμενες
- Μέχρι το 2030, το 100% των πλαστικών συσκευασιών της θα προέρχεται από ανακυκλωμένα υλικά ή από βιο-υλικά και ο Όμιλος δεν θα χρησιμοποιεί πλέον παρθένα πλαστικά ορυκτής προέλευσης.
- Το 100% των συστατικών που χρησιμοποιούνται στις φόρμουλες της και όλα τα βιο-υλικά θα είναι ανιχνεύσιμα και θα προέρχονται από βιώσιμες πηγές έως το 2030
Για την επίτευξη αυτών των στόχων, η L’Oréal συνεργάζεται με διάφορους στρατηγικούς εταίρους, αποκτώντας πρόσβαση στις καλύτερες τεχνολογίες. Όπως με την Carbios, η L’Oréal συνεργάζεται και με την Albéa, τον παγκόσμιο ηγέτη στην παραγωγή συσκευασιών καλλυντικών, με την οποία ο Όμιλος ανέπτυξε τον πρώτο σωλήνα καλλυντικών που περιλαμβάνει χαρτόνι, με πιστοποίηση FSC το 2019, με την Purecycle, για την παραγωγή πολυπροπυλενίου (PP) ανακυκλωμένου με Σολβόλυση, και τις LanzaTech και Total, με τις οποίες, τον Οκτώβριο του 2020, η L’Oréal ανακοίνωσε μία παγκόσμια πρωτοτυπία: την παραγωγή μιας φιάλης καλλυντικών από πολυαιθυλένιο (PE) από ανακυκλωμένες βιομηχανικές εκπομπές άνθρακα.