H Heineken συνεργάζεται με τον DJ Armin Van Buuren και δημιουργούν μια καμπάνια για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ στους νέους, τις στιγμές της βραδινής διασκέδασης.
Η καμπάνια έχει τίτλο “Dance More, Drink Slow” και μέσα από αυτήν η Heineken προβάλει την υπεύθυνη κατανάλωση με τρόπο που εμπνέει τους νέους να διασκεδάσουν, διατηρώντας τον έλεγχο.
Ο Armin Van Buuren, δημιούργησε ειδικά για την καμπάνια, ένα νέο μουσικό κομμάτι με τίτλο “Save my Night”. Παρακολουθείστε το «The Experiment» της Heineken εδώ: http://youtu.be/WRup4Xk7uKE.
Η νέα ενέργεια αποτελεί συνέχεια της επιτυχημένης καμπάνιας “Sunrise” που ξεκίνησε το 2011 με το μήνυμα: καταναλώνοντας αλκοόλ με μέτρο, ο «Man of the world» της Heineken διασκεδάζει με τους φίλους του για περισσότερη ώρα. Στο «Dance More, Drink Slow» η επικοινωνία περνάει στο επόμενο επίπεδο με όραμα να καλλιεργήσει ένα «κίνημα» υπέρ της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ.
Με αφορμή τη νέα καμπάνια της Heineken, ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Μηνάς Μαυρικάκης, δήλωσε: «Διαχρονικά η Heineken προσεγγίζει το ζήτημα της υπεύθυνης κατανάλωσης με τρόπο τέτοιο ώστε να μιλά τη γλώσσα του νεανικού ενήλικου κοινού, στο οποίο και απευθύνεται. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η δύναμη της προτροπής είναι ισχυρότερη από αυτή της υπόδειξης. Με την καμπάνια “Dance More, Drink Slow” συναντάμε το κοινό ακριβώς εκεί που διασκεδάζει και, ενώνοντας τη φωνή μας με τον κορυφαίο παγκοσμίως DJ Armin Van Buuren, ενθαρρύνουμε τους νέους να απολαύσουν την βραδιά τους, με περισσότερο χορό και ηπιότερη κατανάλωση αλκοόλ. Το μήνυμα φτάνει στο κοινό μας μέσα από το ξεσηκωτικό κομμάτι “Save my Night”, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη νέα καμπάνια της Heineken, αλλά και το “κοινωνικό πείραμα”, με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους καταναλωτές, που αποδεικνύει ότι η καλή μουσική είναι το κύριο συστατικό για μια βραδιά με πολύ χορό και απόλαυση αλκοόλ με μέτρο».