Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τα Europanel και Flamingo για λογαριασμό του FMCG κολοσσού, εστίασε σε 20.000 ενήλικους από πέντε αγορές (Βραζιλία, Ινδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) κι έθεσε το ερώτημα σχετικά με τον βαθμό που οι ανησυχίες τους περί αειφορίας και βιωσιμότητας επηρεάζουν τις επιλογές τους, τόσο σε in-store όσο σε αγορές από το σπίτι.
Τελευταία Νέα
Δημοφιλή Νέα
Συνεργασία Grand Hotel Palace-TEXCYCLE GREECE για την ανακύκλωση υλικών κλωστοϋφαντουργίας
Τo Grand Hotel Palace με χαρά ανακοινώνει τη νέα συνεργασία με την εταιρεία TEXCYCLE GREECE, η οποία εξειδικεύεται στην ανακύκλωση υλικών κλωστοϋφαντουργίας, όπως σεντόνια,...