Τον Ιανουάριο του 2014, το AXE πριμοδότησε μία παγκόσμια καμπάνια με σκοπό να διαδώσει το μήνυμα της ειρήνης και να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τη Παγκόσμια Ημέρα Ειρήνης (#PeaceDay), η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Σεπτεμβρίου. Το AXE, προκειμένου να ξεκινήσει δυναμικά το λανσάρισμα του νέου αρώματος AXE Peace, συνεργάστηκε με το μη κερδοσκοπικό οργανισμό Peace One Day, ο οποίος αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την ετήσια αυτή γιορτή της παγκόσμιας εκεχειρίας και μη-βίας.
Από την ημέρα που ξεκίνησε η καμπάνια, το ΑΧΕ, μέσα από την προώθηση ενός ιδιαίτερα δημιουργικού τηλεοπτικού και διαδικτυακού περιεχομένου έχει διαδώσει το μήνυμα Eιρήνης σε περισσότερους από 400 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως ενώ έχει συμβάλει στην αναγνωρισιμότητα του ΜΚΟ, Peace One Day. Επιπλέον, δόθηκε έμπνευση σε περισσότερα από 425.000 άτομα σε 16 χώρες και 5 ηπείρους να λάβουν άμεσα δράση, βοηθώντας το AXE Peace να συγκεντρώσει περισσότερα από $320.000 για να υποστηρίξει το Peace One Day και άλλους οργανισμούς, καθώς και για να διαδώσει το μήνυμα της ειρήνης και της αγάπης.
Καθώς πλησιάζει η Παγκόσμια Ημέρα Ειρήνης, το AXE καλεί όλο τον κόσμο να συμμετάσχει στην παγκόσμια γιορτή ειρήνης και να επισκεφτεί την ιστοσελίδα http://www.peaceoneday.org/ για να παρακολουθήσει τη συναυλία στην οποία θα εμφανιστεί τόσο ο βραβευμένος καλλιτέχνης και παραγωγός Akon, όσο και άλλοι σημαντικοί καλεσμένοι, σε μία ζωντανή αναμετάδοση απευθείας από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Γκόμα, στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό.
Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, οι πράξεις ειρήνης από καθημερινούς ανθρώπους πήραν ποικίλες μορφές – από πράξεις αγάπης όπως, το να δώσουν ένα φιλί, να γίνουν αιμοδότες ή να αναδείξουν πρεσβευτές ειρήνης στις τοπικές τους κοινωνίες έως διάφορες άλλες ενέργειες στο χώρο των τεχνών, της μόδας, της μουσικής και της φωτογραφίας:
• Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία: 1.300 άτομα έδωσαν αίμα για τον Ερυθρό Σταυρό, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στο να σωθούν έως και 4.000 ζωές.
• Ηνωμένες Πολιτείες: Ένα φιλί είναι ο καλύτερος τρόπος έκφρασης της αγάπης και περισσότεροι από 112.000 άνθρωποι μοιράστηκαν ένα φιλί μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (“a kiss for peace” – «ένα φιλί για την ειρήνη»).
• Γερμανία: μέσα σε μία μόνο ημέρα 130.000 άνθρωποι συμμετείχαν σε ένα “bed-in” με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού απέναντι στην ειρήνη.
• Ηνωμένο Βασίλειο: Ο Matthew Lloyd βραβεύτηκε με τον τίτλο “Young Photographer of the Year” για το 2014, αναδεικνύοντας καθημερινούς ήρωες που έκαναν τη διαφορά στις τοπικές τους κοινωνίες, ενώ η συνεργασία του με το Naughty Boy, έναν από τους πιο επιτυχημένους μουσικούς παραγωγούς του Ηνωμένου Βασίλειου, κατάφερε να φέρει κοντά τρεις διαφορετικούς καλλιτέχνες για να δημιουργήσουν ένα κομμάτι με θέμα την ειρήνη.
• Γαλλία: 9.500 άτομα φωτογραφήθηκαν να μοιράζονται «μισές καρδιές» στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ώστε να βοηθήσουν στη διάδοση του μηνύματος της ειρήνης, ενώ καλλιτέχνες του δρόμου συνεργάστηκαν με γνωστή μάρκα ρούχων για τη δημιουργία εξειδικευμένης σειράς για τον σκοπό αυτό, τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν σε φιλανθρωπικό ίδρυμα.
• Ισπανία: Ένα δημοφιλές τηλεοπτικό σόου και μία 4ήμερη μουσική εκδήλωση ενθάρρυνε τον κόσμο να δώσει περισσότερα από 7.500 «φιλιά για την ειρήνη».
• Κόστα Ρίκα: Μία ομάδα εθελοντών έχτισε παιδικές χαρές, επισκεύασε αίθουσες διδασκαλίας, δημιούργησε μία τοιχογραφία με θέμα την ειρήνη και δώρισε μουσικά όργανα, ενώ σύντομα ντοκιμαντέρ μετέφεραν το μήνυμα της ειρήνης σε περισσότερους από 8.000 νέους.
• Κολομβία: Πάνω από 3.000 νεαρά κορίτσια και αγόρια μοιράστηκαν το όραμα της ειρήνης με τον Πρόεδρο και την Πρώτη Κυρία δημιουργώντας μαζί το «Λευκό Βιβλίο της Ειρήνης», ενώ ένας τοπικός μουσικός αστέρας ταξίδεψε σε ευπαθείς πόλεις, όπως η Μποκοτά και το Μεδεγίν, για να μεταφέρει το μήνυμα της ειρήνης.
• Μεξικό: Η μουσική εκδήλωση AXE “Peace Riot” συγκέντρωσε περισσότερους από 1.000 ανθρώπους για τον συγκεκριμένο σκοπό.
«Λανσάραμε το AXE Peace γνωρίζοντας πως άνθρωποι από όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα οι νέοι με τους οποίους μιλάμε σε καθημερινή βάση, συνεχίζουν να αγωνίζονται με πάθος για να καλυτερέψουν τον κόσμο στον οποίο ζουν», λέει ο Tomas Marcenaro, Global Vice President, ΑΧΕ. «Η δημιουργία μίας καμπάνιας που ενέπνευσε ανθρώπους από όλο τον κόσμο να προχωρήσουν σε πράξεις ειρήνης – οποιασδήποτε μορφής – είναι τρομερά εμψυχωτικό, γιατί ως ένα παγκόσμιο brand, πιστεύουμε ότι πάντα υπάρχει η ευκαιρία να κάνουμε τον κόσμο λίγο καλύτερο».
«Από την ίδρυση του Peace One Day το 1999, έχουμε εργαστεί εξαιρετικά σκληρά για να διαδώσουμε το μήνυμα της ειρήνης και για να δημιουργήσουμε μια αυθύπαρκτη ημέρα δράσης», δήλωσε ο Jeremy Gilley, ιδρυτής του Peace One Day. «Μέσα στον τελευταίο χρόνο, το ΑΧΕ υπήρξε ένας φοβερά σημαντικός συνοδοιπόρος που μας βοήθησε να ευαισθητοποιήσουμε ανθρώπους από όλο τον κόσμο για την Ημέρα Ειρήνης και τους παρότρυνε να δράσουν για τον σκοπό αυτό με όποιον τρόπο μπορούν».