Η Wind, υλοποιώντας για 2η συνεχόμενη χρονιά τη νέα στρατηγική «20 Στόχοι για το 2020», εξέδωσε την 12η ετήσια Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην έκθεση παρουσιάζεται αναλυτικά το κοινωνικό και το επιχειρηματικό αποτύπωμα της εταιρείας για το 2018, στο πλαίσιο της μακροχρόνιας δέσμευσής της για διαρκή συνεισφορά στην ελληνική κοινωνία και οικονομία με όρους βιώσιμης ανάπτυξης, εναρμονιζόμενη πλήρως με την Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών ως το 2030 (SDGs).
Η Wind το 2018 υλοποίησε σημαντικό μέρος των στόχων που έχει θέσει για το 2020, όπως 100% ενεργειακοί έλεγχοι σε όλες τις εγκαταστάσεις, 92% δαπάνες σε εγχώριους προμηθευτές, εφαρμογή του προγράμματος WindFlexyWorkαπό το 88% των εργαζομένων της, 20% αύξηση διείσδυσης σε παιδιά και γονείς μέσω της ενημερωτικής εκστρατείας kids@safety, 71% δέσμευση των εργαζομένων, 24% γυναίκες σε θέσεις υψηλής διοικητικής ευθύνης, 39,4 ώρες εκπαίδευσης ανά εργαζόμενο ετησίως και 33,8% αύξηση των εγγεγραμμένων συνδρομητών στις ψηφιακές υπηρεσίες.
H επίδραση της WIND στην κοινωνία, τους ανθρώπους, το περιβάλλον, τους πελάτες και την οικονομία καταγράφεται με διαφανή και συστηματικό τρόπο στην 12η ετήσια Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας με περίοδο αναφοράς από 1η Ιανουαρίου 2018 έως και 31 Δεκεμβρίου 2018. Η έκθεση συντάχθηκε σύμφωνα με τις διεθνείς κατευθυντήριες οδηγίες του Οργανισμού Global Reporting Initiative – GRI STANDARDS, ενώ ακολουθεί τις αρχές του AccountAbility Principles Standard AA1000.