O Νοέμβριος είναι και επίσημα πλέον ο μήνας του μουστακιού, καθώς η TOMS συνεργάζεται για τέταρτη χρονιά με τη Movember και δημιουργεί μία συλλεκτική σειρά με σήμα κατατεθέν -τι άλλο- το περιβόητο μουστάκι ή αλλιώς “Mo”. Αυτή τη φορά η χαρακτηριστική συλλογή της TOMS παρουσιάζει το “μουστάκι” σε γκρι αποχρώσεις παίζοντας με χειμερινά υλικά όπως ο καμβάς και το suede και μας προκαλεί να την υιοθετήσουμε μεγαλώνοντας για 30 μέρες το δικό μας “Μο”.
Τι είναι όμως η Movember; Πρόκειται για μία διεθνή μη κερδοσκοπική εταιρεία που παροτρύνει τους άντρες να μεγαλώσουν κάθε Νοέμβριο το μουστάκι τους για έναν ολόκληρο μήνα καλώντας ταυτόχρονα όλους εμάς να ενημερωθούμε σχετικά με τον καρκίνο του προστάτη. Ενισχύοντας το “μουστάκι” και το φιλανθρωπικό του σκοπό ευαισθητοποιούμε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο με 300 εκατομμύρια δολάρια να έχουν συγκεντρωθεί τα τελευταία δέκα χρόνια σε 21 διαφορετικές χώρες.